Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alfa is een beetje vergane glorie hee. Vroeger hadden die zeer knappe wagens en hing er een vleug van sportiviteit rond die auto's. Nu vergaan ze gewoon in de massa en spreken ze niet meer tot de verbeelding. Integendeel zelfs, ze hebben intussen het imago van onbetrouwbaar gekregen. Jammer, want was wel knap wat ze vroeger presteerden.
Een beetje de Italiaanse BMW, in die zin dat vooral de motor deugde. Maar ze begonnen te roesten alvorens je hem naar huis had gebracht. Nooit eentje durven kopen, de interieurs waren ook niet erg kwalitatief ondanks de mooie Veglia klokken.
Zoals je zegt, ik heb vroeger verschillende keren met Alfa's gereden. Alfa 33 1400cc ging bvb verbazend goed vooruit voor zijn tijd. De GTI versie (weet niet meer hoe die noemt) was ronduit snel. Ook 75, 164 gereden. 164 blijft me bij als een zeer luxe auto met een voor die tijd goede dieselmotor.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Neen neen, geen “van” wel die van een Giulia QV sedan. :-))
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Wel lekker agressief, staat stil en lijkt toch snel...
QV is dan ook retesnel...
Comment