Starring: Alfa Romeo TZ3.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers V2
Collapse
X
-
1 dagje maar.
Decadent en marginaal tegelijkertijd
Niemand interesse in een paar mooie Alfa’s maar wel met 100 rond een Lambo.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Alfa is een beetje vergane glorie hee. Vroeger hadden die zeer knappe wagens en hing er een vleug van sportiviteit rond die auto's. Nu vergaan ze gewoon in de massa en spreken ze niet meer tot de verbeelding. Integendeel zelfs, ze hebben intussen het imago van onbetrouwbaar gekregen. Jammer, want was wel knap wat ze vroeger presteerden.
Comment
-
Zoals je zegt, ik heb vroeger verschillende keren met Alfa's gereden. Alfa 33 1400cc ging bvb verbazend goed vooruit voor zijn tijd. De GTI versie (weet niet meer hoe die noemt) was ronduit snel. Ook 75, 164 gereden. 164 blijft me bij als een zeer luxe auto met een voor die tijd goede dieselmotor.
Comment
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Neen neen, geen “van” wel die van een Giulia QV sedan. :-))
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenNee, trekt niet echt op een van hee
Wel lekker agressief, staat stil en lijkt toch snel...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment