Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 5 APRIL, 2018 BY CORSAITALIA Alfa Romeo Giulia Coupé met 645 pk op komst

Alfa Romeo is bezig met een tweedeurs-versie van de Giulia, dat zegt het doorgaans goed ingelichte Autocar.
    Alleen dát zou al mooi zijn maar volgens de bron worden we ook nog getrakteerd op een 640 pk sterke variant met ERS-systeem uit de Formule 1.

De coupé zou de tweede carrosserie-variant van de Giulia zijn, naast de sedan.
    Misschien was een Sportwagon nog wel prettiger nieuws geweest maar heel eerlijk: van een coupé worden we ook al heel erg vrolijk.
    Alfa Romeo zou bezig zijn met twee motoren die gebruik maken van ERS (Energy Recovery System).
    De eerste is de bekende 2.0 turbo die normaal 280 levert en door de toevoeging van ERS op zo’n 350 pk uitkomt.
    Daarnaast werkt men aan een ERS-versie van de 2.9 biturbo, die op een goeie 645 pk zou moeten komen. Enorme waarden!

De coupé zou al eind dit jaar gepresenteerd worden en in 2019 op de markt verschijnen.
    Qua naam blijft het nog even gissen, vermoedelijk wordt er gekozen voor Sprint of GTV.
    De Giulia coupé zal behoorlijk anders gelijnd zijn, alleen de voorschermen worden overgenomen van de vierdeurs berlina.
    Bevestigd is het nieuws nog niet maar helemaal uit de lucht vallen komt het bericht evenmin.

There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Hallo seg!

Dat mag mijn vriendin wel kopen als vervanging voor hare Alfa GT.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Comment

• Alfa Romeo Giulia Super 1600 (115) 1973.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• 33 Stradale - 2000 Z Periscopio - Sprint 6C

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                33 Stradale - 2000 Z Periscopio - Sprint 6C
                Weet jij dat jou foto’s niet zichtbaar zijn op TT.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Weet jij dat jou foto’s niet zichtbaar zijn op TT.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                  Op andere fora zie je ze wel.
                  Vind het ook vervelend.
                  den borre

Int3x0r

Comment

• [img]​https://78.media.tumblr.com/31d31a77...yid1o1_400.jpg[/img]

[img][/img]

ik gebruik meestal de tablet, met de edit buttons om te inserten. Dat wordt door tapatalk niet herkend blijkbaar (en niet enkel bij mij).
                    Als ik via de browser de img tags plaats heb ik meestal een probleem (zie hierboven) en eerlijk gezegd het is ook omslachtiger wat mij betreft.

Ik ben geen fan van TT en gebruik het zelden, ook niet voor andere fora, en ook niet op de smartphone.In dit geval lijkt de term talpatalk meer op zijn plaats

Comment

• Ik kijk zelden op de pc maar heb nu even vergeleken en ik zie ook daar niet alle foto’s.

den borre

Int3x0r

Comment

• de eerste 2 waren om aan te tonen dat het gebruik van de img tags niet werkt via m’n tablet. Het is driemaal dezelfde foto

Eerste is de url die ik gecopieerd heb uit de adresbalk en tussen img tags gezet.
                        Normaal gezien copieer ik de url via de copy functie van de browser door op de foto te staan. Ik heb die ook eens tussen img tags gezet (tweede poging) en dan krijg je het vierkantje, hoewel het ook een normale url is.

Derde is wat altijd doe, inserten via de button op de edit balk, en daar werkt het, behalve voor TT (ik vermoed dat het een java aangelegenheid is of zoiets).

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• https://www.fcagroup.com/capitalmark...eo%20Brand.pdf

5 jarenplan van alfa romeo

waaronder een long wheelbase Guilia/Stelvio en een nieuwe 8C van +700pk!

de guilia coupe gaat trouwens terug GTV noemen.
                            Last edited by kevin_krystofiak; 01/06/2018, 14:30.
                            2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• den borre

Int3x0r

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Heb je eenzelfde overzicht voor de hele FCA?
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                    Heb je eenzelfde overzicht voor de hele FCA?
                                    Nope.
                                    it was all Alfa Romeo, Maserati, Jeep and Ferrari.
                                    No, Fiat, Lancia and Chrysler.

Comment

• Heb het ondertussen volledig gedownload en op gemak bekeken van de FCA-Site.

Plannen voor al die merken zien er goed uit, voor Fiat is het afwachten... geen woord over Abarth ook.
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Daarnet op de E17 te St Niklaas

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

• FOTO'S: ALFASUD IN PRACHTIGE STAAT.

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

Working...
                                          X