Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers V2
Collapse
X
-
The Pretender
Laat ons gewoon op volgende link klikken: https://www.google.be/search?biw=192...4dUDCAc&uact=5
Dan kan dit topic, voor u alvast, op slot.
Comment
-
En The Pretender heeft al navolging gekregen zie ik, zo lang duurt dat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
stoort toch niet
zitten vaak prachtige foto's tussen
en als men al geen foto's meer mag posten van auto's... wat doen we hier dan nog eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenstoort toch niet
zitten vaak prachtige foto's tussen
en als men al geen foto's meer mag posten van auto's... wat doen we hier dan nog eigenlijk
Heb echt geen zin om zelf uren achter specialekes te zoeken. Soms zijn die pics er wel echt over maar zo zie je nog eens iets en kom je nog eens wat te weten wat er allemaal op de markt te koop is van soms nutteloze tuning.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment