Beetle Typ1 bug L41 (1950)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDat moet toch een super-de-luxe zijn met die klok
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Nooit het cult origineel geëvenaard, maar dat is logisch. In 1998 heb ik er nog een proefritje mee gedaan, reed eigenlijk niet slecht, je raakte er alleen niks in kwijt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Foto komt van een fb groep maar aangezien ik dat nog niet gezien had heb ik hem hier ook gezet.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVW New Beetle RSi
https://www.nederlandmobiel.nl/tweed...w-rsi/10463328There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
ferme bakken indertijd, en van de platte 1.6d of 1300 met 55 pk tot de 2226 cc 5 cylinder
toen ik klein was wou ik een mercedes 240td, en als ik dat niet kon betalen was een passat break diesel automaat ook goe
de bouw was audi, en als je de us-versies ziet, is het wel duidelijk uiterlijk ook
Comment
-
de 1 liter wagen... toch altijd boontje voor gehad. Had men mijn inziens toch nog veel meer uit kunnen halen.
Comment
Comment