Logisch hé, Russen die in Oekraïne wonen. Was niet zo lang geleden nog 1 land.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN lovers V2
Collapse
X
-
daarmee ook de aanhalingstekens, maar àls de russen echt zo slecht zijn als wordt voorgesteld is onze msm, waarom hebben wij dan in feite niet meer russen als vluchteling of inwijkeling...slachtoffer van een totalitair regime..het is niet dat er nog een ijzeren gordijn of uitreisbeperking bestaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendaarmee ook de aanhalingstekens, maar àls de russen echt zo slecht zijn als wordt voorgesteld is onze msm, waarom hebben wij dan in feite niet meer russen als vluchteling of inwijkeling...slachtoffer van een totalitair regime..het is niet dat er nog een ijzeren gordijn of uitreisbeperking bestaat
En Russen zitten overal, ook in België. Kom hier in Polen maar eens kijken, hier werken die mooi zij aan zij zonder problemen. Putin en zijn bende oorlogsmisdadigers uitschakelen zou veel oplossen, hopelijk duurt dat niet meer te lang.
En nu back on topic!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten[B]Volkswagen Golf G60 LIMITED (1989) – Number 16 of 71
- Likes 1
Comment
-
Zo ene heb ik nog niet gezien.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
- Likes 1
Comment
Comment