Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BAC lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Fabriek

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Comment

Mooi geschreven verslagje van een ongetwijfeld indrukwekkende ervaring.

Comment

Een jaar of vier vijf geleden bel ik naar BAC dat ik de mono graag zou testen. Kom maar af zeiden ze droog. Ik koop een low budget ticket brussel manchester en op een zondagmorgen ben ik weg. Ik dacht die gasten gaan een rondleiding geven en een toerke van een kwartier doen of zo. Niks van we hebben toen vijf uur aan een stuk gereden in Wales. Zij volle patat in hun range rover en ik moest hen zien te volgen. Ik heb mijn vliegtuig op een haar na net niet gemist. Dat was toen hun eerste versie de 2.3 motor.

Comment

De aerodynamica is wel speciaal in deze auto. De wind draait achter je hoofd tegen de centrale zuil en draait onder je helm. Met een gewone motorhelm voel je vanaf 120 dat je helm lichter wordt. Op 160 vliegt je helm af als je het riempje niet om hebt. Op 200 gaat je hoofd precies zweven door de zuigkracht. Dit is blijkbaar ook zo bij f1. Daarom dat die helmen spoilers hebben. Een kinspoiler twee zijspoilers en vooral een achterspoiler die belet dat de wind achter je hoofd kan draaien. Met een f1 helm is het al stukken beter. Maar het blijft toch een vreemde ervaring die aerodynamica rond je hoofd als je niet gewoon bent moto te rijden...

Comment

Hier is al een topic over, je moet natuurlijk even zoeken. Mag dus samengevoegd worden.

http://www.autoforum.be/forum/auto-a...040-bac-lovers

Snel geregeld! Thx!
              Last edited by Jocar; 30/10/2018, 16:20.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

knap gerief!!!
                www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                X