Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HUMMER lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• HUMMER lovers

Iemand gepassioneerd door het Amerikaanse Hummer?

En ja, ik besef wel dat die bombastische monsters niet voor iedereen even mooi/praktisch kunnen zijn.
    Ik geef ook toe dat een H1 of H2 eigenlijk niet op onze Belgische wegen hoort te rijden. Maar de H3 is nog acceptabel qua afmetingen.

Zijn er mensen met de wens ooit één te bemachtigen?

Ikzelf wacht het juiste moment af. Had er eentje op het oog van 87000 km van bouwjaar 2007, maar is uiteindelijk verkocht aan iemand anders.
    Prijs viel echter goed mee: 13500 euro.
    Wat denken jullie? Goede prijs/kwaliteitsverhouding?

Altijd al fan van geweest, in mijn gemeente ook de chance om alle modellen te zien: H1 wagon, H2 sut en een H3.

Maar om zelf eentje te hebben? Daar pas ik voor.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Mijn neef heeft al een nieuwe motor moeten steken en nu ook een waterpomp.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Hummer h2 is zalige auto. Ideaal om te onthaasten en naar de ikea te gaan. En je bent king of the road! Kijkt over xc90 en x6 en mle collegas over. Wel kleine remmen van fabriek maar motor heerlijk te tunen. Kan je makkelijk en betrouwbaar 600 pk uit krijgen. Is ook grappig. Als je nu rondrijdt in een hummer en parkeert in een drukke straat komen ze je nu nog feliciteren met je prachtige wagen! Iedere keer opnieuw! Ecovolk zitten op een forum of in de politiek maar niet op straat precies
        Benzine en rijtaks natuurlijk geen pretje maar je kan niet alles hebben!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
          Hummer h2 is zalige auto. Ideaal om te onthaasten en naar de ikea te gaan. En je bent king of the road! Kijkt over xc90 en x6 en mle collegas over. Wel kleine remmen van fabriek maar motor heerlijk te tunen. Kan je makkelijk en betrouwbaar 600 pk uit krijgen. Is ook grappig. Als je nu rondrijdt in een hummer en parkeert in een drukke straat komen ze je nu nog feliciteren met je prachtige wagen! Iedere keer opnieuw! Ecovolk zitten op een forum of in de politiek maar niet op straat precies
          Benzine en rijtaks natuurlijk geen pretje maar je kan niet alles hebben!

Rijtaks? Inschrijven als lichte vracht me dunkt. Achterbank eruit.
          Dan betaal je niks inschrijving & +- 150 euro per jaar.

Comment

Is de pick up versie niet automatisch lichte vracht?
            den borre

Int3x0r

Comment

Ja die is lv... Maar alle H2's zijn gelimiteerd tot 90per uur.

Comment

Ja tenzij je die downplate naar 3,5 ton en rijtaks betaalt

Comment

Dat ga ik eens moeten vragen want de zijne gaat alleszins sneller dan 90.
                  den borre

Int3x0r

Comment

zelfs ik vind vind het een machtige machine,straf he voor ene die uitgemaakt wordt voor ne groene en al het andere.
                    of het verantwoord is,dat is een ander verhaal

Comment

Wat vreemd is want ze hebben rijbewijs C nodig, zal een van de 24 eigenaars zijn die binnenkort een mooie brief in de bus zal krijgen.

Comment

De Vlaamse Belastingdienst sluit een achterpoortje waardoor sommige eigenaars van een Hummer geen verkeersbelasting betaalden. Zij krijgen voortaan automatisch een aanslagbiljet voor de verkeersbelasting en vanaf 1 oktober komen er ook gerichte controles. "De Vlaamse Belastingdienst zal er strikt op toezien dat iedereen eerlijk bijdraagt", stelt Vlaams minister van Financiën Bart Tommelein (Open Vld).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Is de pick up versie niet automatisch lichte vracht?
                          Ne maat van mij heeft al jaren zo een pickupversie. Maar tref heb steeds bij toeval ne keer per jaar en dan heeft hij meestal zijne mercedes bij. Dus nog niet echt met hem over gehad hoe dat zit met die beperkingen. Maar wel is het bij hem LV.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                            Dat ga ik eens moeten vragen want de zijne gaat alleszins sneller dan 90.
                            Dan gaat zijne lichter zijn dan 3500kg. Want daar zat net het punt van die beperkting. En de H2 zit daar zeer kort tegenaan dat ge bij de minste bijgeplaatste mods aan dei 3500kg zit en dus C rijbewijs nodig hebt en maar 90km/u moogt. Zonde

Comment

De h2 weegt 3 ton leeg maar mag je laden tot 3,9 ton. Als je die wilt aanhouden moet je rijbewijs c hebben. Mtm 3,9 is zowieso een vrachtwagen. Als je downplate tot 3,5 ton wordt het een b rijbewijs en onbegrensde auto...

Comment

Dan zal de zijne wel op 3.5 gezet zijn
                                den borre

Int3x0r

Comment

Hummer stopzetten is een van de grootste commerciele blunders van GM. Het is nu al suv dat de klok slaat. Begrijp ook niet waarom ze dit merk niet reanimeren. Laat het wat evolueren. Nu nog altijd heeft hummer grote getalen aanhangers. Er zijn weinig wagens waar ik zo vaak positief op wordt aangesproken vandaag als op de H2.

Comment

Working...
                                  X