knap he, maar ondanks het lage uurloon in roemenie, toch nog dure ombouw vlg mij, itt tot die dokker die gewoon gezaagd leek, heeft de firma hier wel de moeite gedaan om de achterdeuren weg te werken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PICK-UP Lovers
Collapse
X
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZo'n Kangoo had ik nog nooit gezien. Ziet er eigenlijk grappig uit
de kangoo ze, kan mss meer liefhebbers overtuigen door heel Europa
Kangoo pick up maxi modifié par Kollé, un utilitaire compact à l'aise en zones urbaines. Plutôt dédié aux collectivité, mairies, paysagistes et artisans.
een Navarra is cheaper als een pathfinder, een gmc pick-up is cheaper als een suburban
neemt niet weg dat het zeker zijn plaats hier verdient
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
zoiets kan toch alleen maar overleven op, op maat gemaakt aanbestedingen in frankrijk zelf een beetje zoals de dangel 4x4 ombouw, conversie is €5000, tel daar de kangoo zelf bij en de basismodellen van bvb mits l200 zijn cheaper
de kangoo ze, kan mss meer liefhebbers overtuigen door heel Europa
Kangoo pick up maxi modifié par Kollé, un utilitaire compact à l'aise en zones urbaines. Plutôt dédié aux collectivité, mairies, paysagistes et artisans.
een Navarra is cheaper als een pathfinder, een gmc pick-up is cheaper als een suburban
neemt niet weg dat het zeker zijn plaats hier verdientEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Vermits dit de enige X7 pick-up is hier ook maar bijzetten, te bezichtigen in het BMW Welt museum in München.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment