De mooiste der 996 (ook 4S) verbleekt hierbij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Knap zo'n 993 C4S, maar voor mij blijft de 996 C4S sowieso ongeveer het knapste wat Porsche ooit heeft voortgebracht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenyummie
Ik kijk popelend uit naar de dag dat Gemballa failliet gaat, afschuwelijke creaties van dat merk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten*brok*
Ik kijk popelend uit naar de dag dat Gemballa failliet gaat, afschuwelijke creaties van dat merk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDat zal zijn "when hell freezes over" vrees ik. Die kerels doen onwaarschijnlijk veel zaken met de Middle-East hé.
Als je ziet hoeveel van die Mirage GT's er al rondrijden, onbegrijpelijk, zo'n wangedrocht..
Ik denk dat ik bij deze m'n gat in de markt gevonden heb: Porsche Arab Tuning NV, torenhoge spoilers in de vorm van het Burj el Arab, verkoopt vast als zoete broodjes
Comment
-
Daar willen ze ook iets hebben om mee op te vallen he. En ik vind zoiets best indrukwekkend.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDaar willen ze ook iets hebben om mee op te vallen he. En ik vind zoiets best indrukwekkend.
Comment
-
Allez hop, laatste lading van de Porschedays:
Comment
-
-
-
Best bijzonder: Witte velgen, witte rolkooi binnenin in combinatie met terra leder
Comment
-
Comment