Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Porsche's new Cayenne hybrid due in 2009 will top the UK speed limit on electrical power alone and average 32mpg.
Most hybrids, like the Toyota Prius, struggle to top 15mph on battery power, making the petrol-electric Cayenne's electrified 75mph the most powerful hybrid system yet.
But the hybrid Cayenne won't just be sporty, it's cleaner too. In a bid to answer critics of big, polluting SUVs, Porsche claims its greener 4x4 will average 'just' 240g/km of CO2, compared with 310g/km on today's entry-level model, the Cayenne V6.
The new eco-friendly Porsche currently averages 28.8mpg, but Porsche is confident that it will hit 31.7mpg before production starts. That's some improvement - the Cayenne V6 manages a somewhat thirstier 21.9 miles on each gallon.
Porsche's new Cayenne hybrid due in 2009 will top the UK speed limit on electrical power alone and average 32mpg.
Most hybrids, like the Toyota Prius, struggle to top 15mph on battery power, making the petrol-electric Cayenne's electrified 75mph the most powerful hybrid system yet.
But the hybrid Cayenne won't just be sporty, it's cleaner too. In a bid to answer critics of big, polluting SUVs, Porsche claims its greener 4x4 will average 'just' 240g/km of CO2, compared with 310g/km on today's entry-level model, the Cayenne V6.
The new eco-friendly Porsche currently averages 28.8mpg, but Porsche is confident that it will hit 31.7mpg before production starts. That's some improvement - the Cayenne V6 manages a somewhat thirstier 21.9 miles on each gallon.
Beste, betreft het hier een 991t-look van '85? dan zou het wel es m'n eerste P kunnen
zijn. Weet jij meer over de wagen?Actuele eigenaar ed?
Het zou leuk zijn die nog eens terug te zien.
Gr, JP
Beste, betreft het hier een 991t-look van '85? dan zou het wel es m'n eerste P kunnen
zijn. Weet jij meer over de wagen?Actuele eigenaar ed?
Het zou leuk zijn die nog eens terug te zien.
Gr, JP
Nope. Als ik al zo eentje zou zoeken, tweedehands haast niet te vinden !
Daarenboven heb ik ondervonden dat PASM met zijn zachtere afstelling beter past bij onze wegen. Met een 997 S die ik eens testte kon ik veel vlotter en alvast met meer vertrouwen de bochten invliegen op redelijk slecht wegdek.
Mijn 996 met (verlaagd) turbo-onderstel doet het daar niet zo goed. De 997 -20mm is natuurlijk beter maar blijkt ook niet ideaal te zijn op minder goed wegdek.
Wat de klachten over het vagere stuurgevoel van de PASM betreft, moet ik zeggen dat ik dat zo niet ervaarde. Integendeel gaf de 997 C4 (dus zonder PASM) mij eerder een vager stuurgevoel...
Nu, 't is een basaltzwarte en er zitten sportdesignvelgen op. Ik zou die nadien laten spuiten in titanium of meteorgrijs kleurtje, bij carrera motors staat nu een 997 cabrio in meteor met sport design ook in meteor en die velgen zijn gewoon geschift mooi in een wat donkerder kleurtje dan het standaard zilver ! Sport design velgen komen op foto wel nooit goed over vind ik, in werkelijkheid ogen ze beter.
De wagen heeft nog maar 13000 km en kost toch maar 70% van de oorspronkelijk prijs !! Daarenboven een directiewagen van Porsche AG en dus geen demo- of testwagen geweest...
Nope. Als ik al zo eentje zou zoeken, tweedehands haast niet te vinden !
Daarenboven heb ik ondervonden dat PASM met zijn zachtere afstelling beter past bij onze wegen. Met een 997 S die ik eens testte kon ik veel vlotter en alvast met meer vertrouwen de bochten invliegen op redelijk slecht wegdek.
Mijn 996 met (verlaagd) turbo-onderstel doet het daar niet zo goed. De 997 -20mm is natuurlijk beter maar blijkt ook niet ideaal te zijn op minder goed wegdek.
Wat de klachten over het vagere stuurgevoel van de PASM betreft, moet ik zeggen dat ik dat zo niet ervaarde. Integendeel gaf de 997 C4 (dus zonder PASM) mij eerder een vager stuurgevoel...
Nu, 't is een basaltzwarte en er zitten sportdesignvelgen op. Ik zou die nadien laten spuiten in titanium of meteorgrijs kleurtje, bij carrera motors staat nu een 997 cabrio in meteor met sport design ook in meteor en die velgen zijn gewoon geschift mooi in een wat donkerder kleurtje dan het standaard zilver ! Sport design velgen komen op foto wel nooit goed over vind ik, in werkelijkheid ogen ze beter.
De wagen heeft nog maar 13000 km en kost toch maar 70% van de oorspronkelijk prijs !! Daarenboven een directiewagen van Porsche AG en dus geen demo- of testwagen geweest...
Klopt het dat dat ophalen aan de fabriek met rondleiding enzo enkel beschikbaar is voor duitsers?
Volgens mij is die rondleiding een optie die je kan kiezen bij het samenstellen van je Porsche.
edit: heb het net gecheckt en idd, bij de car configurator op de Porsche website heb je bij Opties de Factory collection option:
Our factory collection programme allows you to collect your Porsche directly from our factory in Zuffenhausen, Germany and includes a range of services including transport, hotel reservations and a factory tour.
Nope. Als ik al zo eentje zou zoeken, tweedehands haast niet te vinden !
Daarenboven heb ik ondervonden dat PASM met zijn zachtere afstelling beter past bij onze wegen. Met een 997 S die ik eens testte kon ik veel vlotter en alvast met meer vertrouwen de bochten invliegen op redelijk slecht wegdek.
Mijn 996 met (verlaagd) turbo-onderstel doet het daar niet zo goed. De 997 -20mm is natuurlijk beter maar blijkt ook niet ideaal te zijn op minder goed wegdek.
Wat de klachten over het vagere stuurgevoel van de PASM betreft, moet ik zeggen dat ik dat zo niet ervaarde. Integendeel gaf de 997 C4 (dus zonder PASM) mij eerder een vager stuurgevoel...
Nu, 't is een basaltzwarte en er zitten sportdesignvelgen op. Ik zou die nadien laten spuiten in titanium of meteorgrijs kleurtje, bij carrera motors staat nu een 997 cabrio in meteor met sport design ook in meteor en die velgen zijn gewoon geschift mooi in een wat donkerder kleurtje dan het standaard zilver ! Sport design velgen komen op foto wel nooit goed over vind ik, in werkelijkheid ogen ze beter.
De wagen heeft nog maar 13000 km en kost toch maar 70% van de oorspronkelijk prijs !! Daarenboven een directiewagen van Porsche AG en dus geen demo- of testwagen geweest...
Comment