Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenzalig, ziet er redelijk toegetakeld uit nietwaar?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenSL clubsport:
Schitterende beeldjes!!!!
Die SL Clubsport is zooooo
't is exact het exemplaar dat in EVO staat deze maand
Want one!
Comment
-
Mijn Cayenne-fobie is bijna legendarisch, maar nu heb ik er wel een moddervette gezien hier een beetje verder.
Zoals 'ie op het autosalon stond, min of meer: Facelift, zwart, turbo, en die gigantische en gigantisch mooie 21" (als ik me niet vergis)
Faaaaaaaaaaak!!!!
't leukste detail: L op de achterruit
nog nooit iets krachtigers gezien met een L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie rode Cayman.
ZO kan ik ze echt smaken, een Cayman moet er IMO "purposeful" uitzien, geen bling, geen cosmetische opsmuk, prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMijn Cayenne-fobie is bijna legendarisch, maar nu heb ik er wel een moddervette gezien hier een beetje verder.
Zoals 'ie op het autosalon stond, min of meer: Facelift, zwart, turbo, en die gigantische en gigantisch mooie 21" (als ik me niet vergis)
Faaaaaaaaaaak!!!!
't leukste detail: L op de achterruit
nog nooit iets krachtigers gezien met een L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBinnenkort een identiek S-je daar ook
Met L ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenS is al meteen verkeerd, die 'mistlichten' staan verticaal
Met L ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenUpdate me is, wordt dat je volgende wagen ofzo?
Comment
Comment