Oorspronkelijk geplaatst door loe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichtenklopt tuur
Congrats !!
Veel foto's posten als 'ie er is
GT31991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBen haast zeker dat het 'n GT3 is in meteorgrijs
@loe: Aangezien ik blijkbaar toch uw aandacht kan trekken door te kuchen ga ik daar weer eens mee beginnen
*kuch* velgeninkoetswerkkleur *kuch*
Nee, schitterende keuze die je gemaakt hebt, 't is moeilijk om me een meer desirable auto voor de geest te halen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenIn het antwerpse zit een goeie
Reken wel op ongeveer 1400 voor voorzijde, spiegels en klein stukje van de zijkanten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBen haast zeker dat het 'n GT3 is in meteorgrijsOorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichtenklopt tuur
veeeeeeeeeeeet, proficiat
ik dacht dat je de vorige keer gezegd had dat een Carrera (4)S al meer dan voldoende was nu ... mij hoor je niet klagen
congrats, fantastische wagen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVind je de rs niet mooier? Of heeft die bepaalde nadelen buiten de hogere prijs?
Ik zie niet in waarom men de RS zou nemen... Ikzelf zou alvast de GT3 nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichtennope nope
velgen gewoon in velgkleur
waarom RS niet? ik hou niet zo van die kleuren (om het zacht uit te drukken )
en ik wil genen halve ijzerwinkel achter m'n zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenveeeeeeeeeeeet, proficiat
ik dacht dat je de vorige keer gezegd had dat een Carrera (4)S al meer dan voldoende was nu ... mij hoor je niet klagen
congrats, fantastische wagen
Maar toch goede keuze, prachtige wagen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenHoeda?
En ik moet ervanaf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe GT2 blijkt een NS bom te zijn
Komt van Porsche zelf dus neem er voorlopig nog een korreltje zout bij.
Die 7.32 is de tijd die Walter Rohrl ermee neergezet heeft, terwijl die andere tijden waarschijnlijk uit SportAuto komen, maw. neergezet door Horst vS, ik gok dat de SportAuto-tijd voor de GT2 een tiental seconden hoger zal liggen...
Het valt ook op dat ze de Gallardo SE in hun vergelijking opnemen en de Superleggera links laten liggen, ik denk dat Porsche wat bang is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenStevig korreltje idd.
Die 7.32 is de tijd die Walter Rohrl ermee neergezet heeft, terwijl die andere tijden waarschijnlijk uit SportAuto komen, maw. neergezet door Horst vS, ik gok dat de SportAuto-tijd voor de GT2 een tiental seconden hoger zal liggen...
Het valt ook op dat ze de Gallardo SE in hun vergelijking opnemen en de Superleggera links laten liggen, ik denk dat Porsche wat bang is
AH, thx voor de bijkomende info.
Fxckng marketeers ook
Ach, ook al is het tien sec langzamer, toch nog steeds een toptijd.
Hoeveel gok jij dat die Superlekkera nog van de SE tijd af doet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAH, thx voor de bijkomende info.
Fxckng marketeers ook
Ach, ook al is het tien sec langzamer, toch nog steeds een toptijd.
Hoeveel gok jij dat die Superlekkera nog van de SE tijd af doet?
Comment
Comment