Hoh, ik vind het eigenlijk nog knap!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendamn, hoe mottig ... waar het perfect past op een 996 is het spuuglelijk op een 997, vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendamn, hoe mottig ... waar het perfect past op een 996 is het spuuglelijk op een 997, vind ik
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIRL supervet idd!
Die 2de foto is echt machtig man
Was ook wel zalig om vanuit de cab die bakken te horen voorbijscheuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDie 2de foto is echt machtig man
Was ook wel zalig om vanuit de cab die bakken te horen voorbijscheuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZeg niet dat jullie samen in die cab zaten???
was eigelijk zalig
De sound van alle auto's die ons passeerden (waren er veel) konden we perfect horen, en met een rondetijd van bijna 15min was het nog eens dikke value for money!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZijn er foto's van die witte GT3 van Porsche Club Italia? (black rims)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAvantus!!!!?? Moet jij niet leren neen?
tijd zat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmet z'n 4 rondje gedaan
was eigelijk zalig
De sound van alle auto's die ons passeerden (waren er veel) konden we perfect horen, en met een rondetijd van bijna 15min was het nog eens dikke value for money!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn rijdt dat ding een beetje goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtensturen en remgevoel vond ik goed ja
Voor zover dat we überhaupt hebben moeten remmen
Enough gayness for the rest of my life
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendeze?
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
GT3 centercap opschrift in't wit
Comment
Comment