Hoh, ik vind het eigenlijk nog knap!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendamn, hoe mottig ... waar het perfect past op een 996 is het spuuglelijk op een 997, vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendamn, hoe mottig ... waar het perfect past op een 996 is het spuuglelijk op een 997, vind ik
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIRL supervet idd!
Die 2de foto is echt machtig man
Was ook wel zalig om vanuit de cab die bakken te horen voorbijscheuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDie 2de foto is echt machtig man
Was ook wel zalig om vanuit de cab die bakken te horen voorbijscheuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZeg niet dat jullie samen in die cab zaten???
was eigelijk zalig
De sound van alle auto's die ons passeerden (waren er veel ) konden we perfect horen, en met een rondetijd van bijna 15min was het nog eens dikke value for money!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZijn er foto's van die witte GT3 van Porsche Club Italia? (black rims )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAvantus!!!!?? Moet jij niet leren neen?
tijd zat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmet z'n 4 rondje gedaan
was eigelijk zalig
De sound van alle auto's die ons passeerden (waren er veel ) konden we perfect horen, en met een rondetijd van bijna 15min was het nog eens dikke value for money!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn rijdt dat ding een beetje goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtensturen en remgevoel vond ik goed ja
Voor zover dat we überhaupt hebben moeten remmen
Enough gayness for the rest of my life
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendeze?
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
GT3 centercap opschrift in't wit
Comment
Comment