Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenLaat ons hopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenVet: ja.
Stijlvol: hell no.
Echt zo'n kar waar jonge ventjes weg van zijn: zo veel mogelijk spoilers en zo groot mogelijke velgen in een flashy kleurtje. Not my cup of tea. (niet persoonlijk opvatten natuurlijk)Ben absoluut iemand die subtiliteit (vooral aan wagens) enorm apprecieerd. Dit gaat om een wagen die je wrsch nooit te zien krijgt en die gebouwd is voor extreem extreem te zijn. Dan vind ik wel dat je ook er alles mag op zetten wat je fantasie maar kan bedenken. Vind dit zelf zelden geslaagd, maar hier is het whihaaa!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenBen absoluut iemand die subtiliteit (vooral aan wagens) enorm apprecieerd. Dit gaat om een wagen die je wrsch nooit te zien krijgt en die gebouwd is voor extreem extreem te zijn. Dan vind ik wel dat je ook er alles mag op zetten wat je fantasie maar kan bedenken. Vind dit zelf zelden geslaagd, maar hier is het whihaaa!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDaar zal wel een reden voor zijn zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendamn, zoveel volk
toch niet zo aangenaam om echt door te rijden, denk ik?
Integendeel, het maakt een 15 minuten rondje juist zéér aangenaam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenExtreem vette 964 3.8 RS :
(Wannes heeft trouwens dringend oranje pinkers nodig! )
Schitterend, maar ik snap niet waarom de eigenaar er recaro's inzet. Normaal zitten hier dezelfde zetels in als de gewone 964RS light & 993RS
eind september trekken we richting frankrijk om paar daagjes te spelen op afgehuurd circuit, ook daar zal een 964RS 3,8 te zien zijn. En van een belg nog wel ... en volledig origineel met amper 20K op de teller .
Comment
-
Malaise, jij bent zo hard bedankt!
Zaligheid, pure zaligheid
Eindelijk deftige marchandise hier in dit topic
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenSchitterend, maar ik snap niet waarom de eigenaar er recaro's inzet. Normaal zitten hier dezelfde zetels in als de gewone 964RS light & 993RS
eind september trekken we richting frankrijk om paar daagjes te spelen op afgehuurd circuit, ook daar zal een 964RS 3,8 te zien zijn. En van een belg nog wel ... en volledig origineel met amper 20K op de teller .
Ik heb er al verschillende gezien met die zetels
Waarschijnlijk is dat die kennis van DavkeG.
Hij heeft een hele mooie Porschecollectie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenMalaise, jij bent zo hard bedankt!
Nogthans staat er een Porsche-embleem op die zetels.
Is mijn favo porsche, ongelooflijk dat ie al de motor van de 993 RS had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenMalaise, jij bent zo hard bedankt!
Nogthans staat er een Porsche-embleem op die zetels.
Comment
-
Ik wil mee
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenSchitterend, maar ik snap niet waarom de eigenaar er recaro's inzet. Normaal zitten hier dezelfde zetels in als de gewone 964RS light & 993RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenHeb er nog maar 2 gezien, beide met de lederen recaro's. En rode gordels
Is mijn favo porsche, ongelooflijk dat ie al de motor van de 993 RS had
En dan dezelfde motor voor het X51 motorpakket en de 993 RS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVolgens mij horen die Recaro's bij het clubsport geheel, die zetels uit de 964 RS "light" zijn niet uit brandwerende stof, een vereiste voor clubsport-versies...
Mysterie solved voor mij , het is idd een clubsport
er staat er op mobile ééntje te koop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendamn zijn er maar 55 van gemaakt zie ik juist
En als je dan nog eens een 3.8 RS CS hebt... extreme zeldzaamheid
Er staan er zelfs 2 te koop op mobile.de, een gele en zwarte.
Tof, we zijn met meerderen die eentje willen. Meer geld in de pot dus
Al hoop ik wel nog op euromillions, stomme nest. Hoe moeilijk is dat om mijn 7 juiste cijfers te trekken?
Comment
Comment