Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
    Commentaar op mijn mening?
    Seems like it, en ik begijp 'm wel. Belachelijk is dat geenszins. Ik weet 't niet meer exact van buiten, maar ik las of hoorde ooit dat van de 911 ongeveer de helft met automaat wordt geleverd.

    Ik zou 'm ook niet met automaat willen, omdat ik écht een manuele wil ... maar 't is niet dat een 911 mét automaat plots belachelijk wordt.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Seems like it, en ik begijp 'm wel. Belachelijk is dat geenszins. Ik weet 't niet meer exact van buiten, maar ik las of hoorde ooit dat van de 911 ongeveer de helft met automaat wordt geleverd.

      Ik zou 'm ook niet met automaat willen, omdat ik écht een manuele wil ... maar 't is niet dat een 911 mét automaat plots belachelijk wordt.
      911 met automaat is toch triestig, komaan. Met een soort van DSG, ok, graag zelfs maar een 5traps automaat, ook al is 'ie nog zo goed, past niet in de magnifieke sportwagen die de 911 is. Weg sound, weg beleving,...

      imo hé

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
        Commentaar op mijn mening?
        met rede;vind ik persoonlijk.
        Porsche kennende,brengen ze iets "niet-porsche waardig" niet uit
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
          Porsche kennende,brengen ze iets "niet-porsche waardig" niet uit
          Dan hebben ze met de Cayenne een steekje laten vallen... (IMO )

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            Dan hebben ze met de Cayenne een steekje laten vallen... (IMO )
            Maar het is wel de best verkochte Porsche,dus zo'n slechte keuze zal het niet zijn
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
              Maar het is wel de best verkochte Porsche,dus zo'n slechte keuze zal het niet zijn
              Is dat echt de best verkochte...

              Comment


              • ja dat is de best verkochte...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Seems like it, en ik begijp 'm wel. Belachelijk is dat geenszins. Ik weet 't niet meer exact van buiten, maar ik las of hoorde ooit dat van de 911 ongeveer de helft met automaat wordt geleverd.

                  Ik zou 'm ook niet met automaat willen, omdat ik écht een manuele wil ... maar 't is niet dat een 911 mét automaat plots belachelijk wordt.
                  Inderdaad.

                  Weet je wat ik niet begrijp:
                  Porsche met automaat = belachelijk
                  Ferrari of Lambo met automaat (paddles) = algemeen aanvaard en iedereen wil het

                  Enfin...

                  Comment






                  • Comment






                    • Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Inderdaad.

                        Weet je wat ik niet begrijp:
                        Porsche met automaat = belachelijk
                        Ferrari of Lambo met automaat (paddles) = algemeen aanvaard en iedereen wil het

                        Enfin...
                        Beiden manueel aub, niets zo zalig als manueel te schakelen als je er eens een goede lap op geeft, vb doortrekken tot aan 't rood en dan laten "terugzingen"... bij een automaat niet mogelijk want die schakelt dan automatisch al door...

                        Maar elk zijn goesting, volgens mij zijn er (heel) veel van die chiqué mannen en hun madam die in de Poshporsche tiptronic rijden...

                        Comment


                        • Rondje na rondje 2 EDO Competitions zien knallen bij Adenauer Forst: nothing beats that. Wat een ongelofelijke acceleratie dito geluid



                          Comment






                          • Comment






                            • Comment


                              • Wat is het doel van die bakken eigenlijk? Kan je daar ook een zitje in boeken genre ringtaxi²?

                                Comment


                                • Breedheid!

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Wat is het doel van die bakken eigenlijk? Kan je daar ook een zitje in boeken genre ringtaxi²?
                                    Als je het over die EDO's hebt...

                                    Denk dat gewoon 2 enorme bofkonten waren eerlijk gezegd

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Breedheid!


                                      VEEEEEEEEET...

                                      Comment


                                      • Het verhaal van een GT3, regen een lange weg, en nog eens regen...

                                        "Everything has a limit. Reaching these limits can often have dramatic or, more often than not, disappointing side effects. One of our most human of endeavours is within our ambitions to exceed ourselves. However, by attaining our goals, we are, in effect, removing our raison d’etre. Better to not reach these goals so as to give ourselves permanent hope and ambition.

                                        I can easily become totally absorbed with something I enjoy, to the point of allowing it to consume me. Such is the situation now.

                                        I’ve just returned again from another hopeless trip and for the first time I wished I was in a different car. You can easily get addicted to the Nurburgring. I’ve been 6-7 times this year as it truly is the greatest circuit ever. But it demands commitment of the kind I am simply unable to provide. You cannot learn this circuit in anything less than ten visits. They say it takes 50 laps to start to learn the ring and another 50 to learn the lines. That’s over 2000km of track time. Ouch.

                                        After having returned from the Ring yesterday, the third consecutive failure, I’m beginning to think about my purpose there. It absolutely pissed it down all day and some places had zero visibility. This was also supposed to be a Ring training day with the Scuderia 7 training organisation. After 4 laps of ducks and drapes, it took 3 moments of abject terror in the car for me to accept a warning when I’m given one from him upstairs. That’s it folks, I’m going home.

                                        Even getting home was without doubt one of the most traumatising events I’ve ever experienced in a car. I’ve often waxed lyrical about the wonders of European roads and their total lack of UK traffic (although the amount of roadworks in Germany lately is worrying), but if you’ve ever driven in torrential rain in Europe, you’ll know what I mean. Almost all autobahn’s are made of concrete, which is possibly down to the fact that tarmac melts at high European temperatures. But the problem with concrete is it doesn’t absorb any water and it simply doesn’t know what to do with it, it just sits as a huge 200 mile long puddle. Add to this a Porsche GT3 with Michelin Cups and you’re basically as responsible as a suicide bomber. As you can see from these treads, it was largely impossible to not act like I was having an epileptic fit at the wheel everytime I encountered standing water. I suspect I did the entire return journey sideways. Must be a world record there?

                                        My entire journey home was drenched in contemplation as I was overtaken, ironically, by £1000 cars with less than 90BHP. I simply could not keep up and considered what a joy it would have been to have done the journey in my 2.0TDi Golf, which in real world terms, is A Better Car.

                                        And another thing! If I see another bratwurst or a schnitzel, I’m going to staple my eyeballs through broken glass. There literally is no such thing as German cuisine and, in stereotypical fashion, food appears to be nothing other than a source of energy. A means to an end.

                                        I arrived back at home utterly drained. So much concentration was absorbed in trying to get home at 50MPH, I suffered a neurological meltdown and collapsed at home exhausted. Waste of a 1000 miles. Waste of a £1000.00. Waste of 2 days. I’m all ‘Ringed out now and looking at the web-cam, it looks utterly deadly even now. Credit to the instructors who persevered at the event. For me it was a futile exercise as I cannot learn anything on the ring when the foremost thought in my mind is to not die. By the time I left the Ring at 10.30am, there had already been 3significant car casualties."

                                        Bron: Blowdog.com

                                        Ik kan me ongelooflijk voorstellen hoe die mens zich moest voelen achter het stuur van zo'n wagen, wetende HOE GLAD een natte Nordschleife wel is, wetende dat 'ie op semi-slicks staat, geen rijhulp heeft, ...

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                          Inderdaad.

                                          Weet je wat ik niet begrijp:
                                          Porsche met automaat = belachelijk
                                          Ferrari of Lambo met automaat (paddles) = algemeen aanvaard en iedereen wil het

                                          Enfin...
                                          Er is wel 'n verschil tussen een automatische versnellingsbak (met koppelomvormer), of een gerobotiseerde (sequentiële) mechanische bak (met koppeling), hè. De DSG die nu ook in de Porsche komt, die zal dus ook zonder koppelingspedaal zijn, met 'n automatische modus ... maar die zou ik wél nog willen (al blijft m'n voorkeur naar 'n volledig manuele gaan).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X