Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenIk heb net een Ruf CTR2 zien rijden.
Laat me raden, het is een rode ( allé bordeaux )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenLaat me raden, het is een rode ( allé bordeaux )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenNee, een grijze. Waarom ?
Comment
-
wat vinden de echte porsche liefhebbers van deze ?
wat is er goe aan en wa nie?
is nie voor mij , maar ne maat van mij is vandaag gaan kijken voor deze en is zeer geinteresseerd ...
en omdat ik al veel verteld heb over dit forum vroeg hij of ik eens hier de vraag wou stellen of deze prijs oke is , en wat de porsche kenners ervan vinden
ik vind hem wel prachtig hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenwat vinden de echte porsche liefhebbers van deze ?
is nie voor mij , maar ne maat van mij is vandaag gaan kijken voor deze en is zeer geinteresseerd ...
en omdat ik al veel verteld heb over dit forum vroeg hij of ik eens hier de vraag wou stellen of deze prijs oke is , en wat de porsche kenners ervan vinden
http://www.aecars.be/site/page/#592
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenIk krijg verschillende Porsche's te zien. Over welk model gaat het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenporsche carrera 4S ful option staat erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtenah ok , het was die op basis van de 993. Nummerplaat RUF001 ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendiene van de wolf? maar die heeft geen ctr spoiler, enkel wat logo's en een nummerplaat. .
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenIs dat niet de vorige van tuurbo?
Kleur, interieurkleur, houtafwerking, PSE, ... gelijk is aan die van TuurBo1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenwat vinden de echte porsche liefhebbers van deze ?
http://www.aecars.be/site/page/#592
Maar 't is een prima kar in zeer goed staat ! O ja, is van 10/2002 en niet van 10/2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDa's inderdaad mijn vorige !! Van de prijs krijg je wel nog wat af, als ik bedenk wat ik er zelf voor gekregen heb
Maar 't is een prima kar in zeer goed staat ! O ja, is van 10/2002 en niet van 10/2003
morgen gaat mijne maat hem gaan testrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenPorsche Targa 4S
Comment
Comment