Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenAls ge dat durft doen kom ik persoonlijk op uw bakkes slagen..
allez ja ik niet he , maar de eigenaar van een 996 turbo stelde mij de vraag
maar is dit mogelijk of trekt dat op niks dan ?
op mijn bakkes
hmm dan moet je rapper zijn dan ik
maar dit is of-topic zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk hoop dat het niet kan, het is lelijk en ging hij zijn turbo niet verkopen?
maar hij zit een beetje op zijn geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtennormaal verkoopt hij zijn turbo ja ,
maar hij zit een beetje op zijn geld
Maar ik zou dat zeker niet doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenwow bah, ik dacht dus alleen de achterlichten!!!
zeker geen 996 met 997 look aub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenJa het kan!
Maar ik zou dat zeker niet doen!
Zo'n ombouw ziet er niet uit. Oa door:
- het "stuk" tussen de lichten en de motorkap. Dat is niet zo bij de 996 of 997.
- Rechte kofferklep in combinatie met dat grote stuk, zorgt er voor dat heel de snuit op geen zak trekt
- voorbumper is te smal, ziet er gewoon anders uit.
Dat in combinatie met polyester onderdelen terwijl een originele voorbumper van poly-urethaan is en een flank van staal.
MAAR je kan ook een "ECHTE" 997 ombouw doen: originele flanken (die aangepast moeten worden uiteraard), originele voorbumper, originele kofferklep, ... En dat kan niemand onderscheiden van een echte 997 (tot op het ogenblik dat je de kofferklep opent, want die is verschillend bij beide wagens. Om een voorbeeld te geven. Dit is een 996:
(maar die ziet er dan ook weer anders uit owv voorbumper, kofferklep, ... maar het was de eerste foto die ik vond)
Voorbeeld2: dit is de ombouw zoals op de grijze Turbo van Youry hierboven:
Met de kofferklep dicht lijkt het echt nergens op. Zijn dezelfde prullen die VH Tuning en Van Zweeden verkopen. (ik DENK dat Van Zweeden ze maakt of laat maken, maar ik ben er niet zeker van)
Het spreekt voor zich dat een goeie ombouw een veelvoud kost van een polyester "poging tot ombouw".
Comment
-
Comment