Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Waarom die prachtige Porsche-klank verkloten?

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Prachtig

Enkel die optie voor volledig rode lichtblokken weglaten, dat witte strookje moet blijven .

Comment

• Comment

• Originele nummerplaten . Maar die velgen staan met niet zo aan..

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Originele nummerplaten . Maar die velgen staan met niet zo aan..
                      Het heeft wel iets, zo'n all black SUV, vind ik. Leuk als je al een paar andere karren staan hebt.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        Het heeft wel iets, zo'n all black SUV, vind ik. Leuk als je al een paar andere karren staan hebt.
                        Ja tuurlijk, zeker in het "all black" zoals je zegt.. Maar ik zou zo'n SUV nooit moeten hebben als enigste wagen. Maar als "extra" wagen om het zwaardere werk te doen zou ik het misschien wel nog overwegen..

Comment

• Die zwarte Cayman heeft z'n kofferklep vergeten volledig te sluiten lijkt me!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                            Die zwarte Cayman heeft z'n kofferklep vergeten volledig te sluiten lijkt me!
                            Dat is't probleem met die nieuwe sleutels, zeer gevoelig knopje voor de kofferklep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                              Dat is't probleem met die nieuwe sleutels, zeer gevoelig knopje voor de kofferklep
                              I see, best ambetant dan.
                              Met de oude sleutel hebben we zoiets nog nooit voorgehad, lijkt me dan ook niet gemakkelijk.

Comment

• Best lastig zelfs.

Stel je heb uw laptop in de wagen liggen, en legt hem in de koffer zodat ze hem niet kunnen zien door uw raam en je drukt per ongeluk op het koffer-knopje.. Als iemand dat dan nog gezien heeft, en er zijn mensen die zo'n dingen in het oog houden, en weg laptop ..

Comment

• knappe cayman S

zo in't zwart en zonder die 2 uitstulpingen rond nummerplaat is da wel een ferm machien!

maar die kofferklep.. als je da voorhebt al rijdend en de wind kruipt erin

Comment

• Dat van die sleutel snap ik niet hoor.

Je moet de knopjes ingedrukt houden om 1 van de koffers open te doen. Vergeleken met Audi moet je de knop zeker 1-2 seconden langer ingedrukt houden.

Comment

• Die Cayman zoals em daar staat is af. Mijn absolute droomwagen ...

(/me kijkt nog eens droevig naar het spaarvarken ... )

Comment

• bevalt me ook wel, zo'n zwarte cayman

donderdag bij dealer (gembloux) langsgeweest,
                                        gt3 is niet meer te bestellen,
                                        de demo v/d importeur is (net als de demo996gt3) op nat wegdek total-loss gereden

wat me verder opviel:
                                        gewone zetels geven meer houvast dan ze uitstralen
                                        koffer 911 bruikbaarder dan vroeger
                                        cayman/boxster hebben evenveel uitstraling als gewone carrera's
                                        maar een turbo steekt er wel bovenuit

buiten stond een rode carrera4s = machtig mooi
                                        maar herverkoop?????

verkoper gembloux beviel me beter dan drogenbos,
                                        in drogenbos merk je dat ze heel veel bezoekers hebben (niet-klanten)
                                        alleen zijn verhaal v/d onbetrouwbare Ferrari's vond ik er wat over
                                        dat ik al snel een testrit aangeboden kreeg beviel dan weer wel
                                        maar dat is voor volgend voorjaar

Comment

• Geen GT3 bestelbaar meer betekent dus misschien 'nieuwe' GT3 met 3.8 motor.

Comment

Working...
                                          X