Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• inderdaad

Comment

• net gedaan met overal nieuwe remblokken te steken op een Porsche Boxster van 1997. een 2500cc. met brembo remklauwen, das echt bruut
      4wielremcilinders , 2 remblokken , geventileerde remschijf
      sjiek, weer een ervaring rijker. echt wel een moeilijk systeem. kheb ook al de remolie moeten lossen. woensdag ontluchten en naar de keuring ermee

Comment

• Volgens een kennis van mij zou zijn pa's 535 sneller optrekken dan een Turbo. Ik ken de cijfers niet vanbuiten, en ook al weet ik dat de 535 enorm snel optrekt, betwijfelde ik dat toch. Iemand die er meer van weet?

Comment

• No way!

De 997TT zit in 3,7sec aan 100km/h
          De 535d in een seconde of 5-6 dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
            Volgens een kennis van mij zou zijn pa's 535 sneller optrekken dan een Turbo. Ik ken de cijfers niet vanbuiten, en ook al weet ik dat de 535 enorm snel optrekt, betwijfelde ik dat toch. Iemand die er meer van weet?
            Een tip, als je nog met die kerel optrekt, neem dan dit mee...

Comment

• Echt hé, tis zo een met een grote mond die graag overdrijft.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                    Volgens een kennis van mij zou zijn pa's 535 sneller optrekken dan een Turbo. Ik ken de cijfers niet vanbuiten, en ook al weet ik dat de 535 enorm snel optrekt, betwijfelde ik dat toch. Iemand die er meer van weet?
                    Jij gaat met de verkeerde mensen om...
                    Zelfs met een 'gewone' Carrera geef je een 535d een heuse pandoering!

Ruf is niet goed bezig, wat een gedrochten

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Wat vind je er niet mooi aan?

Die zwarte vind ik gewoon prachtig

Comment

• Bij die zwarte vind ik die lip vooraan niet mooi, en de achterbumper met die 'gaten' in, en dan die bolle vorm boven de uitlaat zijn ook niet mijn ding.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                              Wat vind je er niet mooi aan?

Die zwarte vind ik gewoon prachtig
                              Tjoening...
                              Die bumpers, echt niet mijn smaak. En die compressors vind ik ook maar niets

Maar ze werken op maat, dus je kan je standaardbumpers behouden als je wil

Comment

• Comment

• reVel!!!! leg je bij? Plz..

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Een tip, als je nog met die kerel optrekt, neem dan dit mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Ik zou wel willen, mijn beste.
                                      Die zou mooi naast een 964 RS 3.8 Clubsport staan.

Maar dromen en bedrog, je kent het liedje wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        my thoughts exactly ondertussen droom ik maar verder van een CTR Yellowbird...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                          my thoughts exactly ondertussen droom ik maar verder van een CTR Yellowbird...
                                          Idem. De ultieme 911, zonder twijfel!

Er staat eentje te koop: Ruf CTR
                                          Staat daar trouwens al lang, lijkt me iets verkeerd met die kar.

Ook leuk: Ruf RCT

Comment

Working...
                                          X