Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichtenik kies resoluut voor de look van de 993, prestaties uiteraard de 997.
Ik zou graag een zo'n metertje hebben om vanalles te testen zoals Rami heeft.. Topsnelheid zal nog wel eens getest worden op buitenlandse wegen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten@ xxx: die 993 van jullie was toch ook een turbo s ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
Zo zou ik er ook wel een in m'n garage hebben staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie lijn, die magistrale spoiler achteraan.... prachtig
Zo zou ik er ook wel een in m'n garage hebben staan.
Comment
-
mooiere 996 MKI
kijk eens aan,
fake maar niet slecht gedaan
en een 996pré-FL is toch "niks" waard, dus waarom niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIk vind hem ook prachtig maar die zwarte vind ik nog ietsje meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMeer Bad Boys achtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenkijk eens aan,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenJep maar dat was een 964 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKan die 2 nu eens nooit deftig van elkaar onderscheiden he. Waarin verschillen beide uiterlijk? Dat ik ze nu eens voorgoed kan uit elkaar houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIvm die prestaties, volgens mij, ik kan er natuurlijk naast zitten, zitten de prestaties van de 997 Turbo en 993 Turbo S heel dicht bij elkaar.. Op die link van mobile staat 0-100 in 4.3 maar iemand van bij porsche en andere internetlinks vertellen mij dat dit zou moeten lukken in 3.8. De topsnelheid van de 997 ligt wss wel een stukje hoger dan de 993 (ik denk de onze tot rond 320 op de teller), van de 997 is dat wss nog iets meer?
Ik zou graag een zo'n metertje hebben om vanalles te testen zoals Rami heeft.. Topsnelheid zal nog wel eens getest worden op buitenlandse wegen!
Ik kan dat ding op de volgende meet wel eens meebrengen hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk kan dat ding op de volgende meet wel eens meebrengen hoor.
Comment
-
Ik vind het persoonlijk wel een leuke ombouw.
Al had ik er achteraan ook 997 lichten in geduwd.
Een 996 MK1, met wat schade voor weinig geld en ik maak ook zoiets maar dan ruiger
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenkijk eens aan,
Comment
Comment