Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een Porsche met de soft-top gesloten is echt geen beauty imo, ie krijgt pas z'n uitstraling als de kap open is. Moest ik ooit het geluk hebben een Porsche te kopen zou het 100% zeker de coupe zijn, toch gezien het klimaat hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
      993 Turbo S op mobile.de

Af. Gewoonweg af.
      Een jonger broertje gevonden

Je ziet hier wel duidelijk dat de 996 zijn heupen heeft verloren. Thank god for the 997.
      Last edited by ; 06/11/2007, 10:21.

Comment

• Ik zie soms bij 2de hands Porsches "SSD" vermeld staan. Iemand een idee wat dat is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
          Ik zie soms bij 2de hands Porsches "SSD" vermeld staan. Iemand een idee wat dat is ?
          ik vermoed "schuifdak"

(ik praat tegen mezelf =/ )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Een Porsche met de soft-top gesloten is echt geen beauty imo, ie krijgt pas z'n uitstraling als de kap open is. Moest ik ooit het geluk hebben een Porsche te kopen zou het 100% zeker de coupe zijn, toch gezien het klimaat hier.
            Je zou deze eens moeten zien staan

En hij rijdt zoooo goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
              Ik zie soms bij 2de hands Porsches "SSD" vermeld staan. Iemand een idee wat dat is ?
              Stahlschiebedach

Comment

• knappe velgen...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Je zou deze eens moeten zien staan

En hij rijdt zoooo goed
                  Goed rijden doet elke 991 he Het is echt een knappe kleur en dito velgen maar niet als ie gesloten is, constant met de kap open direct maar hier bij ons....ni echt. Iedereen zijn idee he

Comment

Goed rijden doet elke 991 he Het is echt een knappe kleur en dito velgen maar niet als ie gesloten is, constant met de kap open direct maar hier bij ons....ni echt. Iedereen zijn idee he
                    Als het niet regent leg ik de kap open.

en zoveel regent het ook niet hier.

En in de winter staat er toch een hardtop op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Als het niet regent leg ik de kap open.

en zoveel regent het ook niet hier.

En in de winter staat er toch een hardtop op.
                      Heb je soms een foto met hardtop? Kom je niet zo vaak tegen, misschien bedenk ik me dan wel

Comment

Een Porsche met de soft-top gesloten is echt geen beauty imo, ie krijgt pas z'n uitstraling als de kap open is. Moest ik ooit het geluk hebben een Porsche te kopen zou het 100% zeker de coupe zijn, toch gezien het klimaat hier.
                        Hmz, ik vind de 997 net zo leuk ogen omdat hij weer wat van een 356 wegheeft. Puur subjectief natuurlijk, en je hebt gelijk dat je aan een cabrio in onze contreien toch niet veel hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          knappe velgen...

?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            knappe velgen...

Zalig! Een hippie die met 'n porsche rijdt.

Comment

• 300.000km in een +500pk 911 Turbo

Porsche...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                300.000km in een +500pk 911 Turbo

Porsche...
                                Mooi, het is echter te hopen dat die wagen niet te veel onderhoud heeft gekregen gedurende die 300.000km...

Maar wat wel waar is: Porsche maakt ongetwijfeld de meest betrouwbare sportwagens

Comment

• Het is eens iets anders dan bloemen-motief-velgen

Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...turbo-cannabis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                    kijk eens aan,
                                    fake maar niet slecht gedaan
                                    en een 996pré-FL is toch "niks" waard, dus waarom niet...

Proper gedaan... Wat vragen ze daarvoor?
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                      Het is eens iets anders dan bloemen-motief-velgen

Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...turbo-cannabis
                                      He's from Jamaica man

Comment

• tja,ik wist niet in welke topic dit het beste thuishoort,maar naar mijn mening toch wel in deze
                                        Wat een projectje

Comment

• Ja, 'k weet hem staan... Mooi he.

Staat nog mooi gerief (GT3 ex van beurden?)
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X