Een Porsche met de soft-top gesloten is echt geen beauty imo, ie krijgt pas z'n uitstraling als de kap open is. Moest ik ooit het geluk hebben een Porsche te kopen zou het 100% zeker de coupe zijn, toch gezien het klimaat hier.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
Je ziet hier wel duidelijk dat de 996 zijn heupen heeft verloren. Thank god for the 997.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk BerichtenIk zie soms bij 2de hands Porsches "SSD" vermeld staan. Iemand een idee wat dat is ?
(ik praat tegen mezelf =/ )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEen Porsche met de soft-top gesloten is echt geen beauty imo, ie krijgt pas z'n uitstraling als de kap open is. Moest ik ooit het geluk hebben een Porsche te kopen zou het 100% zeker de coupe zijn, toch gezien het klimaat hier.
En hij rijdt zoooo goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk BerichtenIk zie soms bij 2de hands Porsches "SSD" vermeld staan. Iemand een idee wat dat is ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJe zou deze eens moeten zien staan
En hij rijdt zoooo goedHet is echt een knappe kleur en dito velgen maar niet als ie gesloten is, constant met de kap open direct maar hier bij ons....ni echt. Iedereen zijn idee he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGoed rijden doet elke 991 heHet is echt een knappe kleur en dito velgen maar niet als ie gesloten is, constant met de kap open direct maar hier bij ons....ni echt. Iedereen zijn idee he
en zoveel regent het ook niet hier.
En in de winter staat er toch een hardtop op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls het niet regent leg ik de kap open.
en zoveel regent het ook niet hier.
En in de winter staat er toch een hardtop op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEen Porsche met de soft-top gesloten is echt geen beauty imo, ie krijgt pas z'n uitstraling als de kap open is. Moest ik ooit het geluk hebben een Porsche te kopen zou het 100% zeker de coupe zijn, toch gezien het klimaat hier.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichtenknappe velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Maar wat wel waar is: Porsche maakt ongetwijfeld de meest betrouwbare sportwagens
Comment
-
Het is eens iets anders dan bloemen-motief-velgen
Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...turbo-cannabis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenkijk eens aan,
fake maar niet slecht gedaan
en een 996pré-FL is toch "niks" waard, dus waarom niet...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHet is eens iets anders dan bloemen-motief-velgen
Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...turbo-cannabis
Comment
-
tja,ik wist niet in welke topic dit het beste thuishoort,maar naar mijn mening toch wel in deze
Wat een projectje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Staat nog mooi gerief (GT3 ex van beurden?)
Comment
Comment