Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenwaarom nog een RS kopen ? Deze is (buiten de amerikaanse stootblokken op z'n achterbumper) gewoon af !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenOok zou ik nog voor de kuipzetels gaan...Hoort bij zo'n GT3 vind ik...
Voor mij is de GT3 dé 997, zelfs al is de turbo sneller.
Comment
-
Welke mong gaat nu een GT3 verlagen ?
En geen kuipjes vind ik ook stom, GT3 als dagelijkse wagen is ook al zo idioot. Zoiets koop je om na je dagelijkse sleur mee te gaan raggen !
Koop ik wel een SUV voor de dagelijkse km's, kwestie van het contrast nog eens te verhogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenWelke mong gaat nu een GT3 verlagen ?
En geen kuipjes vind ik ook stom, GT3 als dagelijkse wagen is ook al zo idioot. Zoiets koop je om na je dagelijkse sleur mee te gaan raggen !
Koop ik wel een SUV voor de dagelijkse km's, kwestie van het contrast nog eens te verhogen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenVoor mij die witte GT3 met gewone sportzetels, en de achterzijde van de voorzetels meegespoten in koetswerkkleur.. !
Hot stuff over there..
Ik begin die GT3's daar al gewoon te vinden...net als M3's zeer goed vertegenwoordigd daar. Maar goed, ik kan er nog steeds énorm van genieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenVoor mij die witte GT3 met gewone sportzetels, en de achterzijde van de voorzetels meegespoten in koetswerkkleur.. !
Hot stuff over there..
Ze wegen een PAK meer, en door de grip die die MPSC-bandjes genereren zit je meteen op de schoot van je passagier als je de kuipjes niet aanvinkt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDie 997 GT3's zijn toch echt wel de vetste Porsches ooit! Of minstens één van de vetste.
Gewoon af, gezien van een 997GT3RS kan daar niks tegenop voor mij. Geen lambo, Ferrari, TVR(zelf niet de Sagaris), etc etc
Gewoon geen woorden voor, Kunst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenIdd vind het maar stom om een GT3 te gebruiken als dagelijkse auto. Turbo is daar meer geschikt voor.
Dat hangt af van persoon tot persoon. Zoiets weet je op voorhand bij de aankoop én een auto is om mee te rijden, hoe, wanneer, waar en hoelang maakt niet uit; dat kies jezelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtendat vind ik zo'n domme opmerking "niet als dagelijkse auto bruikbaar"
Dat hangt af van persoon tot persoon. Zoiets weet je op voorhand bij de aankoop én een auto is om mee te rijden, hoe, wanneer, waar en hoelang maakt niet uit; dat kies jezelf.
idd, is puur een kwestie van het al dan niet hebben lenige ledematen en/of rugproblemen
Comment
Comment