Hoe herken je een Posj met het PASM? knopje ergens in interieur?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenHoe herken je een Posj met het PASM? knopje ergens in interieur?
Op deze foto het tweede knopje van links, onderaan :
Een geoefend oog kan eventueel ook opmerken dat de wagen 1 cm lager ligt...
Of eventueel nog simpeler : bij een S is PASM standaard, het moet al lukken dat het sportonderstel eronder zit, dat is dan nog eens 1 cm lager.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOnder andere, ja. Knopje zit helemaal onderaan de PCM console.
Op deze foto het tweede knopje van links, onderaan :
Een geoefend oog kan eventueel ook opmerken dat de wagen 1 cm lager ligt...
Of eventueel nog simpeler : bij een S is PASM standaard, het moet al lukken dat het sportonderstel eronder zit, dat is dan nog eens 1 cm lager.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk BerichtenDat knopje heb ik dus niet, maar lig wel 2cm lager Altijd nog content van die optie
Je hebt de coolste optie in Porsche-land! En ze is nog gratis ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
knappe velgen. Ja, niet OEM
(ja, ik weet dat het niet mag, maar als ex-kraker en anti-globalist heb ik altijd dat rebelse kantje gehad )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenNiet mis, maar beeld je die wagen in met de oranje strepen onderaan en oranje velgen ... Het zou toch mooier zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo'n sleepoog krijgt de mijne ook!
(ja, ik weet dat het niet mag, maar als ex-kraker en anti-globalist heb ik altijd dat rebelse kantje gehad )
Comment
-
Edo 770 pk carrera gt
En wie niet alleen go maar ook show wil kan nog altijd het gemballa uiterlijk nemen. Dan matcht de show de go tenminste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwel jammer dat op Carwalls.com en dieselstation.com alle Porsche wallpapers in opdracht van Porsche zelf zijn moeten verwijderd worden
Comment
-
Wie kan mij garanderen dat een 993 in waarde blijft stijgen ? Zijn daar cijfers van ? Is het omdat het de laatste serie luchtgekoelde zijn , dat ze hun waarde zo behouden ?
Wat is het risico bij de aankoop van een 993 ? Wat waren hun gevoelige punten ?
Tiptronic sowieso af te raden ?
Graag veel informatie aub !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichtenhttp://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...s=&pActief=occ
Zeer lekkere 993 2S !!
Enkel spijtig dat het een tiptronic is ..
En wat een prijzen hé, niet te geloven
Comment
Comment