Hihi, wacht, ik ga ook 'es een Porkomobieltje samenstellen. *gnagna*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZucht...
Je raakt een gevoelige snaar
Mijn arme laptop kan die CC niet aan, ik wacht al jaren om me er eens op uit te leven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHihi, wacht, ik ga ook 'es een Porkomobieltje samenstellen. *gnagna*
Ik vertrek straks naar Leuven, m'n lodderig oog heeft reets vastgesteld dat m'n vriendin een fancy laptop heeft, ik ga haar dan ook meteen blootstellen aan m'n freaky-side en met haar laptop de wondere wereld der Porsche CC ontdekken, no man-love tonight babe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDoe dat, bouw eentje waarvan je denkt dat ik in zwijm val, eens zien hoe goed je m'n 997 smaak kent!
I present you: the ultimate Porksche.
We overlopen even samen :- Carrera cabrio -> een man met zo'n knappe snoet als hij, wil gezien worden, en dat NIET achter glas
- 3,6-liter, dus uiteraard NIET de S -> 't gaat al snel genoeg
- 4WD -> ook in de meest barre omstandigheden moeten chicks achtervolgd kunnen worden
- Tiptronic S automatische versnellingsbak -> je haar goed leggen + wuiven naar de meisses = geen handen meer over om te schakelen
- standaard 18" -> eigenlijk ware 17" beter, maar niet te kiezen (brengt me wel op 't idee om straks een Boxster te maken voor 'm )
- dennengroen metallic -> benadrukt z'n zachte, huiselijke, warme karakter, 't is ne natuurmens, onzen Pork
- gele velgen -> het stopt die kleine remschijfjes en zwarte remklauwtjes goed weg + ronde gele dingen doen aan de zon denken en Porker is altijd een zonnetje in huis
- mooi duf grijs leder binnenin -> benadrukt dat Pork niét meteen de meissies vanbinnen wil zien, letterlijk dan, maar eerder platonische relaties verkiest
- grijze cabrio-kap = assorti met het leder binnenin
- soft-leder -> benadrukt z'n zachte karakter
- standaardzetels -> zo weinig mogelijk vastgehouden worden in de zetels = zoveel mogelijk plaats om heen en weer te schuifelen tijdens ICE (in car entertainment)
- telefoon met aparte hoorn -> sow kannek effe belle naar da sjiks
- all wood -> he's GOT wood, altijd, onzen Pork ... en het verwijst ook naar het feit dat het chickie met hem een eiken bruiloft zal kunnen vieren
- gele gordeltjes = assorti met de velgen + een reminder dat 'ie GEEN (ik herhaal gééééén) PCCB's heeft
- gele tellertjes = zie vorig punt + nogmaals benadrukt
- multifunctioneel stuurwiel = handig om van Q Music naar 4FM te switchen en terug
- alu teller-omranding -> een béétje contrast mag toch wel?
Jaahaaaa, dit is 'm, Frank, dit is 'm.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEitjeuh!
I present you: the ultimate Porksche.
We overlopen even samen :- Carrera cabrio -> een man met zo'n knappe snoet als hij, wil gezien worden, en dat NIET achter glas
- 3,6-liter, dus uiteraard NIET de S -> 't gaat al snel genoeg
- 4WD -> ook in de meest barre omstandigheden moeten chicks achtervolgd kunnen worden
- Tiptronic S automatische versnellingsbak -> je haar goed leggen + wuiven naar de meisses = geen handen meer over om te schakelen
- standaard 18" -> eigenlijk ware 17" beter, maar niet te kiezen (brengt me wel op 't idee om straks een Boxster te maken voor 'm )
- dennengroen metallic -> benadrukt z'n zachte, huiselijke, warme karakter, 't is ne natuurmens, onzen Pork
- gele velgen -> het stopt die kleine remschijfjes en zwarte remklauwtjes goed weg + ronde gele dingen doen aan de zon denken en Porker is altijd een zonnetje in huis
- mooi duf grijs leder binnenin -> benadrukt dat Pork niét meteen de meissies vanbinnen wil zien, letterlijk dan, maar eerder platonische relaties verkiest
- grijze cabrio-kap = assorti met het leder binnenin
- soft-leder -> benadrukt z'n zachte karakter
- standaardzetels -> zo weinig mogelijk vastgehouden worden in de zetels = zoveel mogelijk plaats om heen en weer te schuifelen tijdens ICE (in car entertainment)
- telefoon met aparte hoorn -> sow kannek effe belle naar da sjiks
- all wood -> he's GOT wood, altijd, onzen Pork ... en het verwijst ook naar het feit dat het chickie met hem een eiken bruiloft zal kunnen vieren
- gele gordeltjes = assorti met de velgen + een reminder dat 'ie GEEN (ik herhaal gééééén) PCCB's heeft
- gele tellertjes = zie vorig punt + nogmaals benadrukt
- multifunctioneel stuurwiel = handig om van Q Music naar 4FM te switchen en terug
- alu teller-omranding -> een béétje contrast mag toch wel?
Jaahaaaa, dit is 'm, Frank, dit is 'm.
Gilles, mottigaard!!!!
By far de knapste 997 ooit geconfigureerd, daar laat ik een SL 600 voor staan, denk ik!
Het doet wel raar om zo geconfronteerd te worden met jezelf, alsof ik geen geheimen meer heb voor je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenda moet dé porsche zijn met de laagste restwaarde ever
Comment
-
Hihi.
En nou effe serieus. Voor de prijs die 'n Carrera S Coupé met loads of performance spul kost, zou ik eigenlijk, voor jou, het volgende configureren.- Cayman S
- 9ff 3,8-liter X51
- manuele boite, verkorte schakelwegen
- 9ff sperdiff
- 9ff Hockenheim-Fahrwerk (very low, beenhard)
- PCCB
- 19" Carrera Sport
- seal of meteor
- Aero Kit
- velghart in koetswerkkleur
- PSE
- Recaro SP-A carbon renkuipjes in zwart Nomex
- geïntegreerde rolbeugel
- harness belts
- alcantara sportstuurwiel & pook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk vermoed, moest je dit bij Porsche ingeven en bestellen, dat ze je eerst even bellen om nog even te checken of dat echt allemaal in die combinatie werd ingegeven...
Stel je de bandarbeiders voor die dat moeten ineen vijzen. Die krabben tien keer in hun haar, die dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHihi.
En nou effe serieus. Voor de prijs die 'n Carrera S Coupé met loads of performance spul kost, zou ik eigenlijk, voor jou, het volgende configureren.- Cayman S
- 9ff 3,8-liter X51
- manuele boite, verkorte schakelwegen
- 9ff sperdiff
- 9ff Hockenheim-Fahrwerk (very low, beenhard)
- PCCB
- 19" Carrera Sport
- seal of meteor
- Aero Kit
- velghart in koetswerkkleur
- PSE
- Recaro SP-A carbon renkuipjes in zwart Nomex
- geïntegreerde rolbeugel
- harness belts
- alcantara sportstuurwiel & pook
Voor mij ook zoiets, maar dan in 't wit... met cocoa
Of iets tijdlozer in seal of meteor Maar zo'n car mag opvallen