Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
    Ik vrees dat je verkeerd bent:

Bij Porsche is niks standaard Maar het is wel een must ...

Normaal ga ik volgende week de laatste Belgische 997 RS afhalen .. ik zal foto's nemen. (niet de mijne ofzo)
    Ik weet ook wel dat een GT3 dat scherm niet heeft.

Ik denk niet dat Tomski een GT3 kopen gaat
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Ik weet ook wel dat een GT3 dat scherm niet heeft.

Ik denk niet dat Tomski een GT3 kopen gaat
      Een GT3 (RS) kan da scherm wel hebben e, gewoon optie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
        Een GT3 (RS) kan da scherm wel hebben e, gewoon optie...
        Standaard bedoel 'k
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
          Daar volg ik u toch niet in..
          GT3/ GT3RS/ GT2(die heeft het PCM wel weer standaard) moeten zo basic mogelijk vind ik; een kuipzetel, alcantara stuurtje, alcantara pook en klaar ! Geen tralala met schermen en onozele klokjes op het dashboard.
          Hier volg ik u dan weer niet in!

Twee redenen:
          • De PCM-console maakt dat er toch al een deeltje van dat lelijke plastic vervangen wordt door scherm. Met andere woorden, puur esthetisch vind ik het al een meerwaarde. Ik dacht dat je op de GT3 niet de keuze had om die plastic te vervangen door leder of alu-look, dus dat scherm op z'n minst is al een esthetische vereiste.
          • Veel belangrijker nog... Porsche heeft de 997 GT3(RS) duidelijk bedoeld als een sportwagen, perfect inzetbaar op de baan, waarom zou je jezelf dan het voordeel ontzeggen van één van de beste reisgenoten te hebben (het PCM)? Stel dat je de Mille Miglia route wil afleggen met je RS, iets waar 'ie eigenlijk voor gemaakt is, rijplezier op straat, dan kan je proper die hele route in je PCM ingeven en kan je zorgeloos aan je route beginnen, het komt enkel je rijplezier en levenskwaliteit ten goede, er is geen enkel nadeel verbonden aan het hebben van PCM op een GT3(RS), IMO...

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                Ik vrees dat je verkeerd bent:

Bij Porsche is niks standaard Maar het is wel een must ...

Normaal ga ik volgende week de laatste Belgische 997 RS afhalen .. ik zal foto's nemen. (niet de mijne ofzo)
                Wat bedoel je met laatste, Leveren ze geen meer?? en de GT3 ??

Comment

• 'k Heb op m'n Macbook nog een filmpje gevonden van mijn testrit met een Porsche Cayenne S.

Uploading as we speak.

Comment

• Lekker!

Comment

• Terwijl jullie hier zitten te discusiëren tot in het oneindige ben ik ff gaan raggen sie
                      Wat een héééééééérlijk weertje is dit !! and oh God, I die kleine boereweggetjes

Staat helaas terug in de garage nu, rest van de zondag ist family - quality - time

Man man, ik kan iedereen een P aanraden, jong of oud, ge voelt u precies een klein kind als je daarmee op baan bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten

Man man, ik kan iedereen een P aanraden, jong of oud, ge voelt u precies een klein kind als je daarmee op baan bent
                        Daarvoor heb je zelfs geen P nodig hoor... :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          'k Heb op m'n Macbook nog een filmpje gevonden van mijn testrit met een Porsche Cayenne S.

Uploading as we speak.

Duurt Youtube altijd zo lang?

Comment

Duurt Youtube altijd zo lang?
                            Hangt er vanaf, zoveel factoren die meespelen.

Comment

• 'k Heb het verwijderd, achteraf gezien de beste beslissing na dat ik het forumreglement nog eens gelezen had.

Comment

'k Heb het verwijderd, achteraf gezien de beste beslissing na dat ik het forumreglement nog eens gelezen had.
                                Hehe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                  Lekker!

Zalig, die Ferrari verdwijnt in het niets naast een GT3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    Zalig, die Ferrari verdwijnt in het niets naast een GT3
                                    Goed dat je het zegt! Ik had die Ferrari nog niet gezien.

Leuke nummerplaat.

Comment

• dreamcar! Ook mooie beelden van de motor op een testbank en wat beelden vanuit de garage van RUF

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                        dreamcar! Ook mooie beelden van de motor op een testbank en wat beelden vanuit de garage van RUF

http://www.youtube.com/watch?v=HboR3Mwx8HI&NR=1
                                        da's idd de eerste kar die ik me ga halen als ik euromillions ooit win

Comment

• Iemand die ik ken die volgend jaar een 997 Turbo gaat kopen heeft bij zijn dealer Carrera Motors gehoord dat de facelift op het salon van Genève zal voorgesteld worden, dat er een 6-bak met dubbele koppeling komt (DSG) en dat de nieuwe Turbo 500 pk zal hebben ipv 480. Er is nog niks officieel bekend gemaakt door Porsche, maar als deze informatie klopt dan ziet de toekomst er mooi uit.

Comment

Working...
                                          X