Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Rinspeed bodykit op het grote broertje van de Cayman vind ik al iets minder. Maar nog altijd beter dan de meeste andere kits die ik al gezien heb.

Die extra kieuwen op de voorbumper zijn er net iets te veel aan.

Velgjes in duotone zijn idd zeer knap!

Comment

• Ik vind 20" te groot voor 'n 987/997. 19" is echt perfect, zeker bij 'n ééndelige velg. Een tweedelige héél misschien ook in 20", maar 'k heb nog niet veel foto's gezien daarvan. BBS Le Mans? Of BBS LM-R?

Ik zou nooit 'n aftermarket velg op m'n Porsche willen. Porsche maakt superknappe, goeie velgen, en je kan ze in alle kleuren krijgen die je maar wel.

Comment

• I'll have to second that!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          bwa, ik vind het niet zoooo geweldig hoor, op die foto in Essen precies wel maar deze al veel minder

Nog altijd Techart dan
          Hé, waar gaan die velgen met dat autootje naartoe?

Alles groter dan 19inch op een Porsche (behalve de Cayenne) trekt op geen zak!

Comment

• Ik vond al dat er wat weinig reactie in die zin was. Ik zou nooit 20" velgen laten monteren, ziet er gewoon te pimpy uit. Op sommige momenten lijken zelfs de 19" al op het randje.

Op een Cayman S zou ik bvb tevreden zijn met de knappe standaard 18" velg

Comment

• Oeh ikke toch 19", maar inderdaad die 18" velg, zeker in koetswerkkleur, is hemels.

Comment

• ik heb vandaag een eindje achter een Cayman S gereden en ik kan maar niet wennen aan die achterkant
                dit is een model die nooit op mijn verlanglijstje zal staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  ik heb vandaag een eindje achter een Cayman S gereden en ik kan maar niet wennen aan die achterkant
                  dit is een model die nooit op mijn verlanglijstje zal staan
                  Same hier...

Comment

• allemaal wel heel mooi die rinspeed

heeft iemand in de week naar de planckaerts gekeken
                    die junior heeft mijn leeftijd en die kerel mag gewoon met zo ne volledig uitgeruste porsche op zolder gaan racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichten
                      allemaal wel heel mooi die rinspeed

die junior heeft mijn leeftijd en die kerel mag gewoon met zo ne volledig uitgeruste porsche op zolder gaan racen
                      Junior Planckaert = klein debielke

Als hij praat zie je al dat hij 't moeilijk heeft.

Comment

Ik was jaloers
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

als uw ouders failliet gaan zal je dat ook mogen doen

Comment

• weeral iet om naar uit kijken
                            een faillisement

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Junior Planckaert = klein debielke

Als hij praat zie je al dat hij 't moeilijk heeft.
                              Zonder dat programma waren die niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Zonder dat programma waren die niets.
                                Mét dat programma is het in elk geval niet veel beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                  idd! ik ken enkele vertegenwoordigers bij Vandecasteele.(hout-sector)
                                  1 daarvan kent iemand die door de Planckaerts failliet zijn gegaan,omdat mr.Eddy er niets van kent.
                                  0% respect voor die mensen!
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                    Daar heb je gelijk in maar nu krijgen ze de kans om leuke dingen te doen, zie de rit op zolder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      Of toch maar een Boxster?

Damn
                                      hmmmmm, wie zei er nu ook al weer "Boxster = la Porsche pour les femmes" ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten

Normaal ga ik volgende week de laatste Belgische 997 RS afhalen .. ik zal foto's nemen. (niet de mijne ofzo)
                                        Ah bon, en wat ga je daarmee aanvangen?

Comment

• Die RS60 Spyder Boxster zou anders ook wel iets voor Tomski zijn !

Voor mij anders ook hoor ..

Comment

Working...
                                          X