Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJe moest echt rekening gehouden hebben met de strakke lijnen van dat gebouw, groen gras weg, auto net iets meer op de foto...1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJe moest echt rekening gehouden hebben met de strakke lijnen van dat gebouw, groen gras weg, auto net iets meer op de foto...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Iemand een idee van welk type deze klauwen stammen? Zaten op de RS2 maar waren niet origineel (Volgens mij heeft RS2 origineel de 993 turbo remmen).
Ik zou deze graag op het net gooien, maar 't is misschien aan te raden eerst te weten voor welke Porsche ze bedoeld zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJe moest echt rekening gehouden hebben met de strakke lijnen van dat gebouw, groen gras weg, auto net iets meer op de foto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDat groene gras vind ik nog knap en contrasterend, voor de rest volg ik je wel. Is een foto van een half jaar geleden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs RS2 geen 964-RS onderdelenwinkel?
Ik weet het niet, ik dacht van wel eerst maar volgens mij bleek het 993 te zijn.
Edit: Overigens waren dit dus niet de originele remmen, daarom heb ik er nieuwe opgestoken. Maar voor deze zou ik toch nog graag iets krijgen.
Garagist sprak van 400 EUR, maar dat lijkt me wat on the high side.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs RS2 geen 964-RS onderdelenwinkel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDie RS60 Spyder Boxster zou anders ook wel iets voor Tomski zijn !
Voor mij anders ook hoor ..
maar ik vrees er wa voor... wat kost dit ding nieuw?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk weet het niet, ik dacht van wel eerst maar volgens mij bleek het 993 te zijn.
Edit: Overigens waren dit dus niet de originele remmen, daarom heb ik er nieuwe opgestoken. Maar voor deze zou ik toch nog graag iets krijgen.
Garagist sprak van 400 EUR, maar dat lijkt me wat on the high side.
Op die 930 begonnen alle onderdelen met 930.xxxxx.xx
Maar dat is hier duidelijk niet het geval, anders was het simpel geweest
Zijn wel serieuze knoeften van klauwen anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHad een zalige foto kunnen zijn.Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGroene gras vind ik ook nog knap, en ik vind het ook tof dat de auto gedecentraliseerd staat. Maar idd, misschien iets minder had beter geweest.
Dan is dat toch nog niet zo slecht imho1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDit is 't origineel van waaruit ik vertrokken ben:
Dan is dat toch nog niet zo slecht imho
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOk, maar je hebt misschien iets te veel van de Porsche weggeknipt.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
Comment