Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Je moest echt rekening gehouden hebben met de strakke lijnen van dat gebouw, groen gras weg, auto net iets meer op de foto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Je moest echt rekening gehouden hebben met de strakke lijnen van dat gebouw, groen gras weg, auto net iets meer op de foto...
        Dat groene gras vind ik nog knap en contrasterend, voor de rest volg ik je wel. Is een foto van een half jaar geleden
        1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Je moest echt rekening gehouden hebben met de strakke lijnen van dat gebouw, groen gras weg, auto net iets meer op de foto...
          Idd, spijtig dat de wagen daar ergens weggestoken staat
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Iemand een idee van welk type deze klauwen stammen? Zaten op de RS2 maar waren niet origineel (Volgens mij heeft RS2 origineel de 993 turbo remmen).

Ik zou deze graag op het net gooien, maar 't is misschien aan te raden eerst te weten voor welke Porsche ze bedoeld zijn.

Comment

Had een zalige foto kunnen zijn.

Comment

• Is RS2 geen 964-RS onderdelenwinkel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Dat groene gras vind ik nog knap en contrasterend, voor de rest volg ik je wel. Is een foto van een half jaar geleden
                  Groene gras vind ik ook nog knap, en ik vind het ook tof dat de auto gedecentraliseerd staat. Maar idd, misschien iets minder had beter geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Is RS2 geen 964-RS onderdelenwinkel?

Ik weet het niet, ik dacht van wel eerst maar volgens mij bleek het 993 te zijn.

Edit: Overigens waren dit dus niet de originele remmen, daarom heb ik er nieuwe opgestoken. Maar voor deze zou ik toch nog graag iets krijgen.
                    Garagist sprak van 400 EUR, maar dat lijkt me wat on the high side.

Comment

• Welke klauwen staan er dan nu op? Hebben die ook nog het Porsche opschrift?

Comment

• Wagen is van '94..
                        Denk dat de 993 er toen nog niet was. Kan ook dat ik verkeerd ben.

Edith: zie net dat ze niet origineel zijn dus het zou wel kunnen

Comment

Ik dacht 968...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Die RS60 Spyder Boxster zou anders ook wel iets voor Tomski zijn !

Voor mij anders ook hoor ..
                            als ik die binnen budget vind binnen 2 jaar, direct

maar ik vrees er wa voor... wat kost dit ding nieuw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Ik weet het niet, ik dacht van wel eerst maar volgens mij bleek het 993 te zijn.

Edit: Overigens waren dit dus niet de originele remmen, daarom heb ik er nieuwe opgestoken. Maar voor deze zou ik toch nog graag iets krijgen.
                              Garagist sprak van 400 EUR, maar dat lijkt me wat on the high side.
                              Hmm.

Op die 930 begonnen alle onderdelen met 930.xxxxx.xx

Maar dat is hier duidelijk niet het geval, anders was het simpel geweest

Zijn wel serieuze knoeften van klauwen anders

Comment

• Deze is ook wel netjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Had een zalige foto kunnen zijn.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Groene gras vind ik ook nog knap, en ik vind het ook tof dat de auto gedecentraliseerd staat. Maar idd, misschien iets minder had beter geweest.
                                  Dit is 't origineel van waaruit ik vertrokken ben:

Dan is dat toch nog niet zo slecht imho
                                  1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Dit is 't origineel van waaruit ik vertrokken ben:

Dan is dat toch nog niet zo slecht imho
                                    Ok, maar je hebt misschien iets te veel van de Porsche weggeknipt.

Comment

964 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Ok, maar je hebt misschien iets te veel van de Porsche weggeknipt.
                                        Komt door dat kadertje
                                        1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Ik had er dit van gemaakt

Comment

Working...
                                          X