Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hier toch de foto's ... 't is effectief echt bijna zwart
toch bedankt ik vreesde al dat 't kleur totaal anders ging zijn dan in de carconfigurator... daar had ik echt iets van maar als 't in echt sterk naar zwart neigt...
toch bedankt ik vreesde al dat 't kleur totaal anders ging zijn dan in de carconfigurator... daar had ik echt iets van maar als 't in echt sterk naar zwart neigt...
Het zal iets zijn zoals het carbonschwarz of rubinschwarz bij BMW .. schijnbaar zwart maar naargelang de zoninval verkleurt het
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Vind ik eigenlijk niet. 't Is niet zo donker als carbonzwart bij BMW, bij gewoon licht ziet 't er echt al groen uit, terwijl 't BMW carbonzwart dan nog eigenlijk bijna zwart lijkt. In fel licht wordt dark olive best fel, zelfs, in tegenstelling tot carbon black waar je enkel een duidelijk naar boven komende blauwe ondertoon ziet.
Ik vind 't IRL een zééér knappe kleur. Moeilijke kleur, wel, en velen moeten er niet van weten.
Amai, die hangt toch echt laag voor een rallywagen, zo veel verschil zit er dus niet op die aangepaste ophanging (of misschien regelden ze de ophanging voor elke andere KP ?)
Comment