Mss doen ze er ook een of andere rally mee ? Kan toch niet dat dit een echte flikkenauto wordt ? Zie de 911 op't dak..
![](http://www.vtm.be/auto/forum/attachment.php?attachmentid=35033&stc=1&d=1177335439)
![](http://www.vtm.be/auto/forum/attachment.php?attachmentid=35034&stc=1&d=1177335440)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk zie geen zwaailichten dus het zou wel eens om een goeie PS kunnen gaan.
bij ons op Volvo staan ook regelmatig muggen die bestickerd zijn maar de binnenuitrusting en zwaailichten staan er ook nog niet op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat vinden jullie eigenlijk van dat "zeeblauw" interieur? Wordt in Duitsland nog redelijk veel verkocht in combinatie met zilver als buitenkleur ... en ik moet zeggen dat ik 't ook helemaal niet lelijk vind. 't Is eens iets anders dan zwart, en de standaard alulook applicaties van de S-modellen past er mooi bij.
Best wel knap, al zou ik het zelf nooit nemen. De reden is simpel: het doet te klassiek aan. Als ik 50-60 jaar zou zijn misschien wel ... maar zolang ik die leeftijd niet heb kies ik liever voor een "jongere" kleurencombo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenne gumballer??De Gumballers komen door België, over enkele dagen.
Misschien 'es effe snel 'n onderscheppingsvoertuig gehuurd?
FAK, dan ga ik zeker zien naar de Gumball, langs de autostrade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenOfwel mooie photoshop ofwel ga ik bij de politie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNog zo geen stom idee.De Gumballers komen door België, over enkele dagen.
Misschien 'es effe snel 'n onderscheppingsvoertuig gehuurd?
FAK, dan ga ik zeker zien naar de Gumball, langs de autostrade.
ik breng het bier mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's toch geen fotoshop, allez? Zie hoe minutieus gedaan! En de reflecterende stripes en al. Als dat een fotoshop is, awel straf werk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenklopt, no way dat dat photoshop is
ik vraag me af waar ze hun zwaailamp gaan placeren... zo een blauwe met een magneet voor op het dak, of eentje op het dashboard...
Shit zeg....als hier maar geen accidenten van komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHet is ook veelbetekend dat de nummerplaat van bij carrera motors erop blijft hangen, dus inderdaad een tijdelijk dingetje allicht...
De sticker vooraan, officiële is er wel af
Comment
Comment