Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
al eentje teruggevonden bij m'n foto's; zwarte 964 3.8 RS CS 42.800 km op de teller en kost €169000
edith zegt dat de andere een geel exemplaar is met 92.000 km die €149000 kost
Zaligheid, toch een zeldzame wagen, een 60-tal zijn ervan gebouwd.
Als je de foto's eens tegenkomt, plaats je ze dan even alsjeblieft?
Want anders staan hier alleen maar gepimpte Porsche's met lelijke jantes uit de US and A.
Interieur is zeer knap, zeker met de zilverkleurige middenconsole en PCM en stuff.
Maar dat exterieur... Beetje té zilver. En ik vind die velg niet mooi als ze niet deels in 'n donkere kleur zijn gezet. Correctie : zelfs deels in 'n donkere kleur gezet vind ik die velgen niet zo bijster knap op 'n 996 (op 'n Cayenne ça va nog), laat staan in 't zilver.
Maar zal wel een lekker machientje zijn. 'k Ben wél fan van 't interieur !
'k Zou 't liever zo ook niet zélf hebben, 't is te fel (en té pimp), maar 't is wel consequent en knap van kleur voorzien. Z'n exterieur vind ik te saai.
Zaligheid, toch een zeldzame wagen, een 60-tal zijn ervan gebouwd.
Als je de foto's eens tegenkomt, plaats je ze dan even alsjeblieft?
Want anders staan hier alleen maar gepimpte Porsche's met lelijke jantes uit de US and A.
ik zal de foto's in de loop van de dag plaatsen samen met nog 2 andere zeldzaamheden: een 964 Turbo S en een RUF CTR
Comment