Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel, maak er dan atlas grijs van hé. Ik vind nochtans niet dat mijn schieffer 4S een bruine tint heeft...
Volgens mij moet dit af fabriek mogelijk zijn aangezien de CC vermeldt "velgen in afwijkende kleur", al weet ik bvb van iemand die recent een witte cayenne heeft gekocht, zwarte velgen had gewild, maar Porsche dit niet wilde doen...
Wel, maak er dan atlas grijs van hé. Ik vind nochtans niet dat mijn schieffer 4S een bruine tint heeft...
Volgens mij moet dit af fabriek mogelijk zijn aangezien de CC vermeldt "velgen in afwijkende kleur", al weet ik bvb van iemand die recent een witte cayenne heeft gekocht, zwarte velgen had gewild, maar Porsche dit niet wilde doen...
In Slate zit toch een beetje een bruine schijn??
Dit is toch Slate, neen?
In elk geval, het moet zeer knap zijn, maar niet op een witte, wit behoeft titanium of zwarte velgen, imo...
Deze velgen op een witte, en je kan me gegarandeerd van straat vegen...
Ach, gewoon achteraf laten spuiten lijkt me nog 't simpelst, OEM of niet...
Zo'n titaniumkleurtje is zondr twijfel VET op een witte. Ik heb hier ooit eens een foto gepost van een witte B7 RS4 avant met de titanium velgen, vette kost !
Ach, gewoon achteraf laten spuiten lijkt me nog 't simpelst, OEM of niet...
Zo'n titaniumkleurtje is zondr twijfel VET op een witte. Ik heb hier ooit eens een foto gepost van een witte B7 RS4 avant met de titanium velgen, vette kost !
Ik vind het zelfs knapper dan zwart, ik ben gék van matzwarte velgen, maar op zo'n dure auto ziet het er iets teveel "rat-look" uit, die titaniumkleur heeft totaal niet dat effect, gewoon supersportief...
Op eentje met PCCB's dan het "GT3" opschrift in het geel, zalig...
Ik vind het zelfs knapper dan zwart, ik ben gék van matzwarte velgen, maar op zo'n dure auto ziet het er iets teveel "rat-look" uit, die titaniumkleur heeft totaal niet dat effect, gewoon supersportief...
Op eentje met PCCB's dan het "GT3" opschrift in het geel, zalig...
De ouders van een vriendin rijden nochtans met een witte Cayenne met zwarte velgen, af fabriek .. zal eens een foto nemen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment