Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zoveel meer uitstraling als de turbo... en zeggen dat het bij de 996 (naar mijn mening) toch anders was.

Comment

• Wat zou je trouwens zeggen van een witte GT3 met de velgen gespoten in schieffer metallic ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Wat zou je trouwens zeggen van een witte GT3 met de velgen gespoten in schieffer metallic ??
        Dat dat zéér geil zou zijn...

Alhoewel, mss iets te bruinig...

Shopje anyone? Ik ben er alleszins van overtuigd dat de velgen op de GT3 donkerder dan standaard moeten zijn...

Comment

• Wel, maak er dan atlas grijs van hé. Ik vind nochtans niet dat mijn schieffer 4S een bruine tint heeft...

Volgens mij moet dit af fabriek mogelijk zijn aangezien de CC vermeldt "velgen in afwijkende kleur", al weet ik bvb van iemand die recent een witte cayenne heeft gekocht, zwarte velgen had gewild, maar Porsche dit niet wilde doen...

Comment

Wel, maak er dan atlas grijs van hé. Ik vind nochtans niet dat mijn schieffer 4S een bruine tint heeft...

Volgens mij moet dit af fabriek mogelijk zijn aangezien de CC vermeldt "velgen in afwijkende kleur", al weet ik bvb van iemand die recent een witte cayenne heeft gekocht, zwarte velgen had gewild, maar Porsche dit niet wilde doen...
            In Slate zit toch een beetje een bruine schijn??

Dit is toch Slate, neen?

In elk geval, het moet zeer knap zijn, maar niet op een witte, wit behoeft titanium of zwarte velgen, imo...

Deze velgen op een witte, en je kan me gegarandeerd van straat vegen...

Comment

Mag ik meezuchten ??
              Als ge nog es in Ronse zijt, moet je uitkijken naar zo eentje.
              Sinds kort rijdt er een identiek exemplaar hier rond

Echt vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                In Slate zit toch een beetje een bruine schijn??

Dit is toch Slate, neen?

Deze velgen op een witte, en je kan me gegarandeerd van straat vegen...

Fack, wat een schitterende combo!

Comment

• Ach, gewoon achteraf laten spuiten lijkt me nog 't simpelst, OEM of niet...

Zo'n titaniumkleurtje is zondr twijfel VET op een witte. Ik heb hier ooit eens een foto gepost van een witte B7 RS4 avant met de titanium velgen, vette kost !

Comment

Ach, gewoon achteraf laten spuiten lijkt me nog 't simpelst, OEM of niet...

Zo'n titaniumkleurtje is zondr twijfel VET op een witte. Ik heb hier ooit eens een foto gepost van een witte B7 RS4 avant met de titanium velgen, vette kost !
                    Ik vind het zelfs knapper dan zwart, ik ben gék van matzwarte velgen, maar op zo'n dure auto ziet het er iets teveel "rat-look" uit, die titaniumkleur heeft totaal niet dat effect, gewoon supersportief...

Op eentje met PCCB's dan het "GT3" opschrift in het geel, zalig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Ik vind het zelfs knapper dan zwart, ik ben gék van matzwarte velgen, maar op zo'n dure auto ziet het er iets teveel "rat-look" uit, die titaniumkleur heeft totaal niet dat effect, gewoon supersportief...

Op eentje met PCCB's dan het "GT3" opschrift in het geel, zalig...
                      So true... Wanneer bestellen we?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        So true... Wanneer bestellen we?
                        Voor m'n dertig... *droomt hopeloos verder*

Comment

• Oh die fakers

Comment

Wel, maak er dan atlas grijs van hé. Ik vind nochtans niet dat mijn schieffer 4S een bruine tint heeft...

De ouders van een vriendin rijden nochtans met een witte Cayenne met zwarte velgen, af fabriek .. zal eens een foto nemen
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                              Oh die fakers

Wel, toen ik die foto zag moest ik direct aan de uwe denken

Zeg nu zelf, zou je niet beter daar gaan solliciteren
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                De ouders van een vriendin rijden nochtans met een witte Cayenne met zwarte velgen, af fabriek .. zal eens een foto nemen
                                Idd, dat is normaal toch af-fabriek te bestellen, evenals velgen in koetswerkkleur..
                                ?

Comment

• Comment

• Comment

• WOW.

Comment

• Nog een paar historische van afgelopen zondag .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                          X