Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
deze is volgens mij tijdloos...nog een "echte" porsche!
Idd prachtig!! Kvind die ringen rond de koplampen in koetswerkkleur er echt bijhoren, denk dat Rami ze via Techart ook zo heeft? Echt knap! Ik denk dat de GT3 van geeteethree er ook heel erg mooi zou mee staan.
Maar je meent dat toch écht niet? Gele pinkers + kontboebels + offroad susp?
Tuurlijk wel, ik denk dat als ik ooit in de markt ben voor een GT3, dat ik hem in Amerika laat bestellen, zoals ze ze daar krijgen zijn ze ongeëvenaard.
Je kan er zelfs die afschuwelijke carbon-kuipjes niet bestellen, dan moet ik al niet vrezen dat ze zulks er per ongeluk toch zouden ingezet hebben, etc..
Tuurlijk wel, ik denk dat als ik ooit in de markt ben voor een GT3, dat ik hem in Amerika laat bestellen, zoals ze ze daar krijgen zijn ze ongeëvenaard.
Je kan er zelfs die afschuwelijke carbon-kuipjes niet bestellen, dan moet ik al niet vrezen dat ze zulks er per ongeluk toch zouden ingezet hebben, etc..
Nee US-spec =
Ook zeer interessant is dat ze daar allemaal een sunroof hebben
De rolkooi kan dus gelukkig ook al niet geplaatst worden.
Hoeveel vraagt ze ervoor? Of is 'ie al verkocht? Ik heb nog een tochthond nodig aan m'n achterdeur, en zo'n ding lijkt me niet zó moeilijk dood te maken.
Comment