Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoeveel vraagt ze ervoor? Of is 'ie al verkocht? Ik heb nog een tochthond nodig aan m'n achterdeur, en zo'n ding lijkt me niet zó moeilijk dood te maken.
Ik kan me niet herinneren dat jij al bij mij bent langsgeweest...
Ik studeer binnenhuisarchitectuur, in het kader daarvan zijn we aan een tocht begonnen langsheen de, door onze prof erkende, knapste interieurs van Vlaanderen, en gingen we aanbellen om enkele foto's te maken, zo hebben we dan ons boek samengesteld...
Uw huis moet er één van geweest zijn, waarschijnlijk heeft de kuisvrouw voor ons opengedaan..
prijzen zijn uiteraard hoe kleiner hoe duurder, er zijn ook tussenmaatjes 550€, de standaard maat maltezer, ronde de 3-4 kilo, eveneens sluik haar, goede kwalteit 450€
Ik vind het een verkracht ding, jammer eigenlijk. Geef mij maar gewoon een standaard witte cayenne turbo s of gemballa GT750. Die laatste liefst zonder problemen met de boite
Ik vind het een verkracht ding, jammer eigenlijk. Geef mij maar gewoon een standaard witte cayenne turbo s of gemballa GT750. Die laatste liefst zonder problemen met de boite
*herinnert zich nog de gumball van 2 jaar geleden*
ik heb dat "Star Wars"-frontje altijd wa raar gevonden, maar met de tijd begint het toch wel mee te vallen. Maar toch nog niet op het punt dat ik het zelf zou willen
Comment