Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
    thanks ! doe mijn best om schone foto's te poste
    Dat zullen we u nooit verwijten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Dat zullen we u nooit verwijten.
      thank joe

Comment

• Nu ik toevallig bemerk dat ik - terwijl ik dit typ - 996 posts heb, moet post nr 997 in dit topic staan, met de heetste 997 :

Comment

• Hmmm your next car...

Comment

• Die kar is toch te zalig!

Comment

• Is er trouwens nergens een mogelijkheid om alle mogelijke kleurencombo's op de GT3 RS te vinden?

Comment

• Ik dacht dat er meer combo's mogelijk waren.

Voor mij de zwarte met oranje striping

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Nu ik toevallig bemerk dat ik - terwijl ik dit typ - 996 posts heb, moet post nr 997 in dit topic staan, met de heetste 997 :

En dat op post nr 964...

foeifoei

Porky, gij ook he, met u post 965

Ik verwacht een edit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Nu ik toevallig bemerk dat ik - terwijl ik dit typ - 996 posts heb, moet post nr 997 in dit topic staan, met de heetste 997 :

Dat is prima nieuws! Stop nu maar met posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Ik dacht dat er meer combo's mogelijk waren.

Voor mij de zwarte met oranje striping

Er is nog een 5de mogelijkheid;

Was oorspronkelijk niet de bedoeling...
                      Maar omdat er zoveel vraag naar was, is Carrara wit als enige special colour mogelijk geworden.
                      En ondertussen kan je die ook af-fabriek met zwarte details krijgen.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Die kar is toch te zalig!
                        inderdaad, en die foto doet hem alle eer aan

Wola, ik vind het wit toch wel dé kleur, overdreven lekker gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                          Er is nog een 5de mogelijkheid;

Was oorspronkelijk niet de bedoeling...
                          Maar omdat er zoveel vraag naar was, is Carrara wit als enige special colour mogelijk geworden.
                          En ondertussen kan je die ook af-fabriek met zwarte details krijgen.
                          Hoe komt het dan dat er nog zoveel andere variaties rondrijden?
                          Vb: GT-silver zonder stickers, Zwart met zilvere accenten, Wit met rood...

Aftermarket?

Comment

• ik hou ook van die Amerikaanse bumper

Comment

• Er zijn idd nog meerdere kleurencombo's mogelijk. Er is naast dit wit nog een mogelijk tot een zwarte wagen met zilvere strepen en belettering... Ook wel mooi. Maar geeft mij toch maar die Oranje met zwarte strepen. Gewone GT3 in het wit alstublieft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Hoe komt het dan dat er nog zoveel andere variaties rondrijden?
                                Vb: GT-silver zonder stickers, Zwart met zilvere accenten, Wit met rood...

Aftermarket?

Ja, ofwel gewoon stickers eraf ,
                                of zwarte/oranje nabestellen bij Porsche,
                                of aftermarket rode,blauwe..noem maar op

Comment

• Deze kwam alleszins recht van bij Porsche in deze uitvoering...

Als ik het goed voorheb heeft Porsche heel even afwijkende combinaties toegelaten, om daarna terug te grijpen tot het strikte kleurenbeleid dat jij hierboven aanhaalde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Deze kwam alleszins recht van bij Porsche in deze uitvoering...

Als ik het goed voorheb heeft Porsche heel even afwijkende combinaties toegelaten, om daarna terug te grijpen tot het strikte kleurenbeleid dat jij hierboven aanhaalde?

Af-fabriek zijn ze nooit met bv. rode striping of rode velgen gekomen hoor ?

Die zilvere hier is ook van't fabriek gekomen met oranje striping,spiegels en zijpanelen spoiler. Alleen zilvere velgen kan je krijgen.
                                    Stickers zijn er in 1 2 3 weer af, en zen spoiler en spiegels zijn volgens mij ook bij de dealer herspoten.

Comment

• Ik dacht dat je op aanvraag de GT3RS in alle kleuren kon verkrijgen?

Comment

• Grijs... zou'k toch nog niet nemen voor een GT3 RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                          Af-fabriek zijn ze nooit met bv. rode striping of rode velgen gekomen hoor ?

Die zilvere hier is ook van't fabriek gekomen met oranje striping,spiegels en zijpanelen spoiler. Alleen zilvere velgen kan je krijgen.
                                          Stickers zijn er in 1 2 3 weer af, en zen spoiler en spiegels zijn volgens mij ook bij de dealer herspoten.

Zoals ik al zei

To those interested I post here 3 pics of my GT3 RS picked up last saturday; originally in silver and orange trim, I have requested the mods you can now see.

The car came with black cage, silver wheels otherwise with orange trim, the dealer removed the stripes/decals and substitute the mirrors. I think this is all.

Comment

Working...
                                          X