Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WAT EEN TURBOOOOOOOOO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      ik wil zo een kont in mijn garage

Vriend van mij verkoopt er eentje.

Intresse?

Kost wel wat meer dan een M3

Comment

• Onder ne 930 turbo hoort Fuchs-gevelgte!!

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          zalige kont!
          Ging ik ook net zeggen.
          Dubbele bevestiging dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten

Miljaar....

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            Onder ne 930 turbo hoort Fuchs-gevelgte!!

... das waar!

Comment

• I agree !

Wat wél mag, vind ik, is de velg in koetswerkkleur steken. Zeker bij donkerder kleuren is dat zeer knap (chroomring uiteraard zo laten).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                I agree !

Wat wél mag, vind ik, is de velg in koetswerkkleur steken. Zeker bij donkerder kleuren is dat zeer knap (chroomring uiteraard zo laten).

Gij weet het!
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik las in het topic van wannes z'n prachtmobiel dat de '930' enkel voor de turbo mag gebruikt worden, terwijl velen (ook ik) die hele modelreeks 930 noemen, zoals met de 964, 993, 996 en 997 die erop volgen...

Magda?
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Kon je dat bij Porsche toen als optie krijgen? 'k Ben een tikkeltje te jong om me dat te herinneren, ik was een jaar of 10 toen die dingen nog nieuw bestelbaar waren. 'k Herinner me wél nog dat de optie "turbo-look" in de blauwe pagina's van de Autogids, de duurste optie was die in die gehele katern te vinden was, en zelfs duurder was dan veel auto's die erin stonden. Als 'k me niet vergis was dat iets van een 230.000 BF, ofzo.

Comment

• Naar mijn weten is een 930 zowieso een Turbo. Mijn achterbuur heeft zoeentje staan, met RUF velgen onder.
                      Hij zei dat, om de bougies te vervangen, de ganse motor er van onder uit moet gehaald worden
                      Kostelijke bougies denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                        Naar mijn weten is een 930 zowieso een Turbo. Mijn achterbuur heeft zoeentje staan, met RUF velgen onder.
                        Hij zei dat, om de bougies te vervangen, de ganse motor er van onder uit moet gehaald worden
                        Kostelijke bougies denk ik.
                        Kan goed zijn. Maar als ik het goed heb is die motor laten zakken niet zo'n probleem voor een porsche, da's daar wel voor ontworpen...

Bij de garage in de buurt waar wij gaan staan altijd een hele hoop van die blokjes, met uiteraard boite+diff eraan vast, net alsof ze die er ff onderuit pleuren om ze een onderhoud te geven...

Comment

• Blijkbaar kan de nieuwe Cayukke wél offroad!

Comment

• Dat heeft hij toch al altijd gekund? Nu, deze is nog wel speciaal voorzien. Coole kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Vriend van mij verkoopt er eentje.

Intresse?

Kost wel wat meer dan een M3
                              ik bedoelde eigenlijk OOIT wil ik zo een kont in mijn garage Carlito

Comment

• is dit niet weinig geld voor deze porsche of zittten er hier addertjes onder het gras ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  is dit niet weinig geld voor deze porsche of zittten er hier addertjes onder het gras ?

http://www.kapaza.be/detail/5288565/

*bweurk* Die spoiler. En't is een turbo look, geen turbo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    Blijkbaar kan de nieuwe Cayukke wél offroad!

Is dit offroad?

Dat doe ik met m'n verlaagde 190....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Is dit offroad?

Dat doe ik met m'n verlaagde 190....
                                      STOER!

Tuurlijk is dit offroad, zie jij asfalt misschien?

't Is natuurlijk wel maar een licht offroad parkoerke é!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                        *bweurk* Die spoiler. En't is een turbo look, geen turbo...
                                        ja kweet dat het geen turbo is , maar is toch weinig geld ?

of afblijven van zoiets ?

thx Maxime

Comment

• Ja en?

Ik met m'n fiets!

Comment

Working...
                                          X