Tè lekker ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenik zal de foto's in de loop van de dag plaatsen samen met nog 2 andere zeldzaamheden: een 964 Turbo S en een RUF CTR
Merci
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtennog een RS 3.8 CS
Deze is echt prachtig... maar voor mij de 959 aub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtennog een RS 3.8 CS
Droom van elke Porschelover. De 2 broertjes 964 Turbo S en 964 RS 3.8 CS in dezelfde kleur. Een leuke 356 en als racertje een 993 GT2.
+€500.000 op 50m²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenmooi. zonde om die buiten te laten staan.
Comment
-
Sla me niet dood, maar ik zie net dat een Turbo meer kost dan een GT3 ?
Ben ik nu extreem dom of zie ik iets over het hoofd. OK het zijn 2 totaal verschillende wagens maar ik dacht altijd dat een GT3 duurder was, blijkt dus van niet...
En de GT3 vind ik dan nog véél knapper dan een Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenAls ik die prijzen zo allemaal zie, vind ik het toch wat overdreven !
Voor dat geld heb je een zalige 959, dé überPorsche ..
De 959 blijft natuurlijk een prachtig staaltje techniek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenAls ik die prijzen zo allemaal zie, vind ik het toch wat overdreven !
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenVoor dat geld heb je een zalige 959, dé überPorsche ..
Prachtig staaltje techniek inderdaad, in zijn tijd ongetwijfeld de meest geavanceerde wagen ooit. Maar de wagen krijgt wel eens kritiek dat die "te gemakkelijk rijdt" en dus de echte sensaties wegblijven. Liever een RS clubsportje dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenSla me niet dood, maar ik zie net dat een Turbo meer kost dan een GT3 ?
Ben ik nu extreem dom of zie ik iets over het hoofd. OK het zijn 2 totaal verschillende wagens maar ik dacht altijd dat een GT3 duurder was, blijkt dus van niet...
En de GT3 vind ik dan nog véél knapper dan een Turbo
Maar de turbo bevat meer techniek: 4WD, turbo's, intercoolers,... meer ontwikkelingskosten.
De Turbo is ook meer een GT, dus betere uitrusting,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDom ben je zeker niet!
Maar de turbo bevat meer techniek: 4WD, turbo's, intercoolers,... meer ontwikkelingskosten.
De Turbo is ook meer een GT, dus betere uitrusting,...
Dan is de keuze wel héél gemakkelijk voor mij, een GT3 natuurlijk. Nu eerst ff 6juiste kruisjes zetten.
Comment
-
Comment
Comment