Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenDa's toch Carlo ?
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenMijn vriendin zegt dat ze omstreeks 17h echt MASSA'S Porsches in kolonne heeft zien rijden door Knokke, onder dewelke ook enkele GT3 RS'en ... 'k vraag mij af wat die gasten daar doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenMijn vriendin zegt dat ze omstreeks 17h echt MASSA'S Porsches in kolonne heeft zien rijden door Knokke, onder dewelke ook enkele GT3 RS'en ... 'k vraag mij af wat die gasten daar doen
Ik dacht eerst ff dat die van Francorchamps richting kust afgezakt waren maar op geen enkele van die wagens was een spoor van de Porsche Days te bespeuren. Het merendeel waren ook 'gewone' 911-en en geen GT3 of Turbo's.
Comment
-
wel raar dat ze dan op dezelfde dag zoiets organiseren maja .. als het niet zo speciaal was vind ik het niet zo erg dat ik ze gemist heb
997 GT3 RS in zijn natuurlijke habitat !!!
http://youtube.com/watch?v=xWiWf4UhX...related&search=1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten997 GT3 RS in zijn natuurlijke habitat !!!
http://youtube.com/watch?v=xWiWf4UhX...elated&search=
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenben ik nu aan het flippen
of heb ik exact dezelfde nummerplaat gezien bij 1 van de foto's van bij de millionaire fair
op een SLR dacht ik1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtennee, op diezelfde zwart/oranje RS die was er inderdaad ook ...
k *fiew*
Comment
-
vandaag deze gespot op het tuning treffen in kuurneBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment