Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag met de fiets (in de regen) gaan rijden (Tilff-Bastogne-Tilff voor de kenners) en onderweg pakken Porsches tegengekomen die deelnamen aan de Porsche Days Francorchamps.
Volgend jaar misschien toch maar eens meedoen !! (aan de PDF dan hé)
Mijn vriendin zegt dat ze omstreeks 17h echt MASSA'S Porsches in kolonne heeft zien rijden door Knokke, onder dewelke ook enkele GT3 RS'en ... 'k vraag mij af wat die gasten daar doen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Mijn vriendin zegt dat ze omstreeks 17h echt MASSA'S Porsches in kolonne heeft zien rijden door Knokke, onder dewelke ook enkele GT3 RS'en ... 'k vraag mij af wat die gasten daar doen
Ze dachten misschien dat de Porsche days aan de kust ware?
Dat klopt ... die mannen stonden in kolonne op de Lippenslaan.
Ik dacht eerst ff dat die van Francorchamps richting kust afgezakt waren maar op geen enkele van die wagens was een spoor van de Porsche Days te bespeuren. Het merendeel waren ook 'gewone' 911-en en geen GT3 of Turbo's.
Comment