De Targa heb ik altijd al prachtig gevonden en deze is nu terug 1 van de mooiste 997's van het gamma voor mij.. Alleen de kleur waarin hij is voorgesteld ben ik niet weg van. De velgen die eronder zitten op de foto's hierboven zijn wel het schoonst, passen super onder zowel de 997 coupe, cabrio als de targa, boxster en cayman..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenWaar heb jij die misschien gekocht dan.. Hier hebben we ze nergens gevonden, vandaar vandaag naar Oostende gereden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenIk de mijne bij Optiek Arnouts (Schoenmarkt-Antwerpen). Had u ne rit kunnen besparen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk BerichtenDe Targa heb ik altijd al prachtig gevonden en deze is nu terug 1 van de mooiste 997's van het gamma voor mij.. Alleen de kleur waarin hij is voorgesteld ben ik niet weg van. De velgen die eronder zitten op de foto's hierboven zijn wel het schoonst, passen super onder zowel de 997 coupe, cabrio als de targa, boxster en cayman..
Comment
-
Wel al aan gedacht, maar de kids kunnen dan niet mee. Meestal zitten er maar 2 zetels in.
Ik ben ook geen circuitman, dus het verschil ga ik niet vlug merken. Zoveel verschil zit daar trouwens niet in : topsnelheid en acceleratie zijn hetzelfde. In een bochtig circuit zal de CS wel sneller zijn door de sportievere ophanging. Persoonlijk vind ik mijn interieur ook mooier dan bij een CS : lederen zetels, airco, elektrische ramen,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk BerichtenGisteren hadden we communiefeest. Ik dacht voor ik vertrek ga ik mijn baksken eens schoon voor dat buitenverblijfje zetten :-)
Comment
-
-
het verschil kwestie baanligging tussen de 986 en de 987 is niet groot, simpel omdat de 986 al fantastisch was. de motor,gasrespons,remmen,interieur,uitsraling....zi jn er wel opmerkelijk op vooruit gegaan.Om niet te vergeten de sound! is er eigenlijk een duidelijk verschil in sound tussen een boxster en een boxster S?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk BerichtenIs er eigenlijk een duidelijk verschil in sound tussen een boxster en een boxster S?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenEen R8 achter deze GT2 me dunkt...Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDas toch geen GT2, Steve? GT2 is toch veel breder?
edit het staat hier al.
Comment
Comment