Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik vind dat wit op een gt3 wel zalig. dat wit een modeverschijnsel is, dat gaat volgens mij niet helemaal op.
Vroeger zag je sommige fiësta's of starlets in het wit rijden omdat dat simpelweg de goedkoopste kleur was, en tegenwoordig is het idd een trend om "exclusievelingen" van een witte laag verf te voorzien, dat mag je idd een trend of een modeverschijnsel noemen.
voor wagens zoals de gt3 is dat echter niet zo vind ik. een gt3 is immers een scheurijzer dat op een circuit thuis hoort. en scheurijzers op circuits zien we al sinds jaar en dag in witte kleedjes over het asfalt dansen.
Sla me niet dood als het fout is, maar ik heb altijd gedacht dat dat gewoon uit efficiëntie was. Wit is de kleur die het zowel in de cockpit als in de motorruimte vrij koel houdt... en dat kan wel eens handig zijn als je met een hitteproducerende machine en in de vlakke zon, rondjes zit te draaien op een donker wegdek.
Comment