Je gaat echt met niets een knapper resultaat krijgen dan met die 18" Cupvelgen van de 3.6...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenSpijtig dat hij geen lederen interieur en xenon heeft, voor de rest wel een mooie wagen !
Er zit wildleder op het stuur + het stuur zit in het interieur = er zit leder in het interieur.
En als je goed kijkt heeft hij wel xenon. Ja, nog een beetje dichter. Jaja, doe maar. Ja. Allez, met je neus tegen die lichtunits. Goed kijken, hé.
*flash*
Mong.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMIS !!!!
Er zit wildleder op het stuur + het stuur zit in het interieur = er zit leder in het interieur.
En als je goed kijkt heeft hij wel xenon. Ja, nog een beetje dichter. Jaja, doe maar. Ja. Allez, met je neus tegen die lichtunits. Goed kijken, hé.
*flash*
Mong.
Ik vind het echt zalig ... maar zo waanzinnig veel geld ... ik ga even eens een postje opzoeken1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
geschreven door iemand die 130i cup rijdt
Maar mijn grootste verbazing is toch wel de 130i cup. Op de foto s was ik nog met semi slicks aan het inrijden. Later op de middag met nieuwe cup slicks de baan op. Wat gaat het dan hard en wat kan je verschrikkelijk laat remmen doordat je een stuk lichter bent. Moest er veel aan wennen maar het gaat steeds beter. Ramshoek kan je net halen met 190km op de teller dan heb je een klein beetje overstuur maar het gaat net. Auto is zo mooi speels. Je ziet ook steeds meer 1 series als race auto ook veel 120d in race trim gister. Er komen steeds meer mensen die het snappen dat de einser een hele leuke basis is voor een race (cup)auto. Ik weet het de meeste van jullie liggen te geilen op die 492pk m3 GTR prachtig allemaal. Maar ik heb meer genoten van mijn 130i cup gisteren.
Dit probeer ik jullie wel vaker uit te leggen en wil niet als een langspeelplaat overkomen. Maar power is niet alles. Bijv. ik reed gisteren 1.57 met de 130i. Je kan met een v8 met wat oudere banden 49er s rijden op assen. Das 8 sec verschil 130i cup 44k en V8 ca. 200k. Is dus ongeveer 1.2 sec de km. Dus het blijkt maar weer dat als je veel harder wil dan 1.57 staan de kosten dan nog wel in verhouding?
Liever een auto met 250pk en 205 bandjes bijv. Dan 600pk en 335 banden. De fun factor gaat in bochten gaat met rasse schreden backwards.
Het wordt dan gewoon een verhaal van op het gas laat aanremmen en weer op het gas de auto heeft zoveel grip dat de power het bijna niet eens kan overstemmen zeg maar. Je rijdt als een trein op de rails.
Dit verhaal werd gisteren weer bevestigd wat we hadden met de e90 wegliggings problemen. Heb daar een paar nachten van wakker gelegen. De E90 had 285banden achter. Na veel denkwerk had ik besloten om achter smaller te gaan naar 260 breed. Wat denk je een transformatie de auto reed zoveel beter en ook nog sneller en sybren zei je kan nu de auto weer sturen op het gas. En zo hoort het.
Ik denk dat dit een heel terecht punt is ... ik zou m'n geld niet aan die Porsche kunnen geven ... voor een tiende ervan kan je al iets kopen dat ontzettend circuitwaardig is
maar volledig akkoord dat die RSR wel is ... kzou er geen neen tegen zeggen moesten ze hem hier komen afleveren1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Alleen al voor die gele koplampen zou je 't doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenIk denk dat dit een heel terecht punt is ... ik zou m'n geld niet aan die Porsche kunnen geven ... voor een tiende ervan kan je al iets kopen dat ontzettend circuitwaardig is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenWat een gepruts...
Speciale remschijven Dat zijn gewoon de standaard remmen, dat beetje geel dat je ziet (het eigenlijke blokje zeker ?) is ook standaard...
En door die zelfgemaakte spoiler zal ie ook wat pk's missen,
air-ram effect gaat minder zijn
Comment
-
Our friends over at Final Gear are reporting that Techart, the famed Porsche tuner, appears to be involved in a bit of a scandal this morning. It seems 3 stolen engines from Porsche's development centers have been found in Techart's garage. 2 of the engines were standard engines, but 1 turned out to be a prototype "future engine". Techart maintains they are innocent, and that they simply ordered 3 997 engines. When these strange engines showed up, they noticed it wasn't the 997 engines they ordered and returned it to the dealer. The fallout of all this so far, is that 4 people are in jail, including 2 Porsche customers and 2 Porsche leasing managers. Porsche is now suing Techart for theft. This could get interesting.
Comment
Comment