Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeeeeeer jammie!!!

Comment

• Zalig !!

De Porsche 911 turbo Cabriolet staat in de Duitse CC, en er zijn nieuwe kleuren. Natuurleder "carerrarood", macadamia metallic, dat groene leder is uit 't gamma (naam weet ik niet), atlasgrijs is een speciaal kleur geworden, er is een extra nieuw kleur bijgekomen (speciaal kleur) nl. malachietgroen metallic, en ook een nieuw rood metallic (robijnrood).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Zalig !!

De Porsche 911 turbo Cabriolet staat in de Duitse CC, en er zijn nieuwe kleuren. Natuurleder "carerrarood", macadamia metallic, dat groene leder is uit 't gamma (naam weet ik niet), atlasgrijs is een speciaal kleur geworden, er is een extra nieuw kleur bijgekomen (speciaal kleur) nl. malachietgroen metallic, en ook een nieuw rood metallic (robijnrood).

ZALIG !
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          Zeeeeeer jammie!!!

Zo zou hij er bij mij moeten komen! AF!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
            Ga eens kijken op mijn blog. Daar staat een hele lijst van links naar allerlei forums etc.

De meest technische voor mij :

Pelican Parts
            Rennlist
            Rennteam
            Porscheforum BE en NL

Veel plezier,
            Rufie.
            Merci!

Comment

• echt goddelijk knap die gt3 rs

Comment

Zalig !!

Oei, ik ken iemand die niet blij gaat zijn dat dat groen leder weg is

Maar wellicht kan je dat via exclusive of tequipment nog krijgen ?
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                  Groen
                  Rood of wit is DE kleur!

Comment

• waren die steenslagstickers een optie dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      Oei, ik ken iemand die niet blij gaat zijn dat dat groen leder weg is

Maar wellicht kan je dat via exclusive of tequipment nog krijgen ?
                      Bij individual staat een '?' en als ik erop klik gebeurt er niets. Geen idee of je het nog kan krijgen!

Comment

• Kan er niet aan doen, maar geef mij toch maar een zwart-oranje combinatie. Veel gewaagder dan dit braaf zilver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          waren die steenslagstickers een optie dan?
                          Om je een beetje werk zelf nog te laten doen. Een handige link.

Comment

• iemand interesse in een 944 Turbo S te kopen van 1988?
                            een van 900 gebouwd
                            1ste eigenaar, 35,000km, ongevalvrij & gekeurd en in perfecte staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Zijn ergens foto's te vinden van een zwarte 997 GT3 RS met oranje striping en zwarte velgen
                              Ja.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              (eventueel met oranje boordje?)

Yup.

Comment

• Die laatste is knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  Die laatste is knap!
                                  't is tweemaal dezelfde wagen hé

Maar idd, 't is enorm knap !!
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    't is tweemaal dezelfde wagen hé

Maar idd, 't is enorm knap !!
                                    Aja nu zie ik het ook.

Comment

• Ik vind dat niet zo knap, eerlijk gezegd!

Comment

Zalig !!

malachietgroen

Comment

• ik zoek al een tijdje naar foto's van die porsche met grote vlammen in de uitlaat , kan iemand hem geven, machtige foto, ik weet al niet meer of het in het donker was, zou kunnen

Comment

Working...
                                          X