Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
    Yup.

Vanbinnen in de velg ook oranje...

Geil, maar toch liever zwart met zilver!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
      ik zoek al een tijdje naar foto's van die porsche met grote vlammen in de uitlaat , kan iemand hem geven, machtige foto, ik weet al niet meer of het in het donker was, zou kunnen
      Bedoel je deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Zalig !!

De Porsche 911 turbo Cabriolet staat in de Duitse CC, en er zijn nieuwe kleuren. Natuurleder "carerrarood", macadamia metallic, dat groene leder is uit 't gamma (naam weet ik niet), atlasgrijs is een speciaal kleur geworden, er is een extra nieuw kleur bijgekomen (speciaal kleur) nl. malachietgroen metallic, en ook een nieuw rood metallic (robijnrood).

Geen Carmonarot voor de cabrio? Erg jammer...
        Dat carrerarood is nét iets te veel "pimpin' in da hood" voor mij. Ik geloof dat het knap kan zijn met carrerawit, atlasgrau of basaltzwart, maar ik zou het nooooit zelf kiezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
          Bedoel je deze?

exactly what I mean

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Meer foto's van wat er binnen staat?

Comment

• Weet niet of deze foto hier al stond. Pokkezalig!

Comment

• Porsche 911 Carrera 4S Coupe

Comment

• Thanks Starlite!!!!

Comment

• Wil je een nieuwe of tweedehands auto kopen? Kies uit 40.000 wagens diegene die helemaal bij jou past. Ontdek hier het grootste aanbod van België.

Wat de hell is dat? Origineel? Ik vind em cool...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                        http://www.vroom.be/nl/tweedehands/a...ds-porsche.asp

Wat de hell is dat? Origineel? Ik vind em cool...
                        Sorry maar 125 pk

Ik wist zelfs niet dat er porsches bestonden met zo weinig pk..

Comment

• Zonde ! Was origineel een 911 targa, veel mooier.

En dan nog omgebouwd naar een 935, die dingen hadden soms 800 pk. Heb je dan uiterlijk een racemonster, je kan nog geen tdi-tje bijhouden

935/78 "Moby Dick"

For 1978, yet another version was developed, the 935/78. It took full advantage of loop holes in the Group 5 rules and was lowered by 10cm. Because of its shape, with a long front and rear optimised for low drag, the 935/78 was often nicknamed Moby Dick. The engine was enlarged to 3.2 L and equipped with water-cooled four valve cylinder heads, pushing the output to 895 hp (about 658 kW). This version won the 6h of Silverstone and was the fastest car on the straight in Le Mans at well over 360 km/h, easily passing the prototypes of Renault and their team-mate Porsche 936, too, as the Group 6 cars had smaller engines.
                          Last edited by ; 18/06/2007, 17:11.

Comment

• Oei, dat is lame.

Maar zo'n echte 935, zijn daar ook straatversies van geweest?

Comment

• Nee, dat waren pure Le Mansracers, te vergelijken met deze anno 2006 : http://www.porsche.com/all/motorsport/rsspyder/pcna.asp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                Nee, dat waren pure Le Mansracers, te vergelijken met deze anno 2006 : http://www.porsche.com/all/motorsport/rsspyder/pcna.asp
                                Ahzo.. Je ziet dat ik nog veel te leren heb over de geschiedenis..

En de DP935 dan? Dat is van onafhankelijke tuner DP-motorsport, zoals ik het begrijp?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                                  Oei, dat is lame.

Maar zo'n echte 935, zijn daar ook straatversies van geweest?
                                  in het echt weet ik niet, in NFS PORSCHE 2000 heb ik er 8 .

één op de weg, aleeja, in monaco .

blijkbaar hebben ze er ook één voor de iets jongere autoliefhebber, de 935 K3

Comment

• De Martini 935

Ickx heeft nog met zo'n beest gereden

Last edited by Lotuzzz; 18/06/2007, 17:53.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• De Moby Dick-variant:

Last edited by Lotuzzz; 18/06/2007, 17:52.
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• bij mij werkt de foto niet, ben ik de enige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                          bij mij werkt de foto niet, ben ik de enige
                                          Ik zoek nieuwe, momentje
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X