Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche Cayenne Gemballa

Comment

• Porsche 911 Turbo

Comment

• Porsche 911 Turbo

Comment

• Is it a GT3? a Turbo Coupe? Nope, just a Carrera S Coupe with an Aerokit and a few other options worth $15,890 USD

Comment

• Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet

Comment

• Comment

• Porsche 911 Carrera S Coupe

Comment

• Porsche Cayman S

Comment

• Porsche Cayenne S Titanium Edition

Comment

• Porsche 911 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                        Porsche Cayenne Gemballa

Deze kar heeft me bij de start van de gumball ooit bijna platgereden, op de brug bij de eiffeltoren, ik dacht gumball 2005 als ik me niet vergis. Het was die saudische prins die 300km voor de finish nog ff een nieuwe versnellingsbak heeft laten overvliegen met de heli .
                        Was een GT700 denk ik

Comment

• Vooral niet stoppen!! Allemaal geile bakken

Comment

• Keep going baby's, damn !

Comment

Porsche Cayman S

Dit is knap! Velgen en kit zijn Techart vermoed ik?

Comment

Is it a GT3? a Turbo Coupe? Nope, just a Carrera S Coupe with an Aerokit and a few other options worth $15,890 USD

Best of both worlds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                  En waarom niet?
                                  Roddelen is lelijk, bah!

omdat die er al enkele maanden zou moeten zijn en Lexusboy spreekt er ineens niet meer over

Comment

• even een domme vraag , waarop ik zelf het antwoord al een beetje ken , maar ik wil zekerheid... mijn stiefvader verkoopt zijn carrera 4s van 2003 met 24000 km op de teller, zo goed als full option ( altijd voorzichtig zijn met die muggenzifters hier) het enige nadeel voor mij vind ik het feit dat het een tiptronic is...
                                    het zou een buitenkans zijn om hem binnen de familie te houden ( toch nog een jaar of 2 en dan eventueel een M3 touring te kopen)
                                    maar wat geeft dat op circuit? ik zal eens horen dat ik het eens mag testen eerst dat is de beste les...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                      even een domme vraag , waarop ik zelf het antwoord al een beetje ken , maar ik wil zekerheid... mijn stiefvader verkoopt zijn carrera 4s van 2003 met 24000 km op de teller, zo goed als full option ( altijd voorzichtig zijn met die muggenzifters hier) het enige nadeel voor mij vind ik het feit dat het een tiptronic is...
                                      het zou een buitenkans zijn om hem binnen de familie te houden ( toch nog een jaar of 2 en dan eventueel een M3 touring te kopen)
                                      maar wat geeft dat op circuit? ik zal eens horen dat ik het eens mag testen eerst dat is de beste les...

tiptronic op een circuit lijkt me persoonlijk niet echt fun. Maar misschien is het wel een buitenkansje waar je moeilijk "nee" tegen kunt zeggen Een quasi full option 4s van 2003 klinkt allesinds als een buitenkansje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                        even een domme vraag , waarop ik zelf het antwoord al een beetje ken , maar ik wil zekerheid... mijn stiefvader verkoopt zijn carrera 4s van 2003 met 24000 km op de teller, zo goed als full option ( altijd voorzichtig zijn met die muggenzifters hier) het enige nadeel voor mij vind ik het feit dat het een tiptronic is...
                                        Doe het niet Wannes, ik vind het een superproper exemplaar, maar zo zijn er nog, mét manuele bak, zo'n tiptronic is echt niks voor u, denk ik.. En echt niets voor een C4S, IMO...

Comment

• Een Targa 4S met z'n trackday velgjes, knap IMO

Hij kon volgens aanwezigen op circuit z'n vetkwabjes wel niet verbergen...

Comment

Working...
                                          X