inderdaad
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
net gedaan met overal nieuwe remblokken te steken op een Porsche Boxster van 1997. een 2500cc. met brembo remklauwen, das echt bruut
4wielremcilinders , 2 remblokken , geventileerde remschijf
sjiek, weer een ervaring rijker. echt wel een moeilijk systeem. kheb ook al de remolie moeten lossen. woensdag ontluchten en naar de keuring ermee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenVolgens een kennis van mij zou zijn pa's 535 sneller optrekken dan een Turbo. Ik ken de cijfers niet vanbuiten, en ook al weet ik dat de 535 enorm snel optrekt, betwijfelde ik dat toch. Iemand die er meer van weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenVolgens een kennis van mij zou zijn pa's 535 sneller optrekken dan een Turbo. Ik ken de cijfers niet vanbuiten, en ook al weet ik dat de 535 enorm snel optrekt, betwijfelde ik dat toch. Iemand die er meer van weet?
Zelfs met een 'gewone' Carrera geef je een 535d een heuse pandoering!
Ruf is niet goed bezig, wat een gedrochten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenRuf is niet goed bezig, wat een gedrochten
Die zwarte vind ik gewoon prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWat vind je er niet mooi aan?
Die zwarte vind ik gewoon prachtig
Die bumpers, echt niet mijn smaak. En die compressors vind ik ook maar niets
Maar ze werken op maat, dus je kan je standaardbumpers behouden als je wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen tip, als je nog met die kerel optrekt, neem dan dit mee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Die zou mooi naast een 964 RS 3.8 Clubsport staan.
Maar dromen en bedrog, je kent het liedje wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenRuf is niet goed bezig, wat een gedrochten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenmy thoughts exactly ondertussen droom ik maar verder van een CTR Yellowbird...
Er staat eentje te koop: Ruf CTR
Staat daar trouwens al lang, lijkt me iets verkeerd met die kar.
Ook leuk: Ruf RCT
Comment
Comment