Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
996 Mk.I zie je niet al te vaak, en 2 op één ochtend is helemaal tof
1 zanzibar rode (die van van beurden die verkocht is?)
1 zilvergrijze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat ik twijfel er niet aan dat dat slechts een typo wasOorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenOei
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHet is -2mm en dan zit er ook een differentieel achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen tip, als je nog met die kerel optrekt, neem dan dit mee...
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenVolgens een kennis van mij zou zijn pa's 535 sneller optrekken dan een Turbo. Ik ken de cijfers niet vanbuiten, en ook al weet ik dat de 535 enorm snel optrekt, betwijfelde ik dat toch. Iemand die er meer van weet?
Maar ... wat is 't nut daarvan? Zero. Puur theorie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten996 Mk.I zie je niet al te vaak, en 2 op één ochtend is helemaal tof
1 zanzibar rode (die van van beurden die verkocht is?)
1 zilvergrijze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrue.
Want die kerel spreekt misschien wel de waarheid, 't heeft nauwelijks of géén praktisch belang. Als je de 535d en de 997 turbo aan (b.v.) 100 per uur in 6e steekt, dan zal de 535d wel 'n pak sneller naar kweetniehoeveel km/u accelereren, denk ik. Allez, er zal in ieder geval wel een nummertje te bedenken zijn waarop je de 997 turbo kan verslaan ... en net dié uitgezochte en compleet irrelevante nummertjes worden dan zo vaak gebruikt om 'n straf verhaal te maken, soms zelfs gebruiken constructeurs die om hun eigen auto in 'n beter daglicht te stellen.
Maar ... wat is 't nut daarvan? Zero. Puur theorie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAls de BMW in 3de staat en de 997 turbo in 6de dan zou dit kunnen gebeuren ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Als ik een porsche kocht, was het waarschijnlijk zo eentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenAls ik een porsche kocht, was het waarschijnlijk zo eentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
Comment
Comment