Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag stond ik met de clio naast die speciale zwarte cayenne turbo geparkeerd. Degene met de zwarte velgen en rode logo's. Mooi maar nogal opvallens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
      Voila, de laatste

amai
      echt ni goed van
      perfectie

Comment

• dat van die porsche en die 535 is idd een idianenverhaal.... ik heb ooit met de 5 eens een keer eem e46 m3 willen rollen.... zwaar tegengeslagen....hij gooide dat ding telkens weer een paar versnellingen naar beneden , en weg was mijn koppelvoordeel...maar van leuven naar zuid frankrijk pak ik ze allemaalen tegen dat ze er aankomen , heb ik me met het geld van de benzine al een goei stuk in mijne frak gezopen, em lig ik met een paar plaatselijke schone in een lekker bubbelbadje

Comment

• Rustig rustig. Aangezien ik sommige mensen een 535d hoor verkiezen boven een M5, wist ik dat de diesel weldegelijk enorm veel koppel heeft. Logisch dus dat ik bijgevolg niet zeker was of de 997 turbo wel sneller zou zijn. Maar veel geloof hechtte ik er toch niet aan; wat bij deze bevestigd is.

Iemand die aan officiële hernemingstijden van beide kan geraken?

Comment

Zie dat daar staan... übervet gewoon! Vooral die achterspoiler en die brede heupen op die Turbo S doet'tm bij me

Comment

• Die 993 is zo moddervet! I love it!

Comment

• Knappe foto's
                Te vette wagen echt

Comment

• he

Die turbo s is overmooi die mag ook wel vvor mijn deur staan.
                  Mr Drift

Comment

Spijtig dat uwe Porsche geen gekleurde logo's heeft op de centercaps, zou toch wel iets mooier zijn imo. Het zit 'em in de details hè.

Comment

• Prachtig die turbo S Voor mij de mooiste porsche ooit gemaakt, je ziet die cayman haast niet meer staan naast zo'n bolide.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        Spijtig dat uwe Porsche geen gekleurde logo's heeft op de centercaps, zou toch wel iets mooier zijn imo. Het zit 'em in de details hè.
                        Soberheid is tof!

Leuk speelgoed, Cayman en Turbo S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                          Soberheid is tof!
                          Klopt, ik zou er bijvoorbeeld het Cayman S logo eraf laten, maar niet-gekleurde centerkaps, ik vind gewoon dat er dan precies iets ontbreekt.

Comment

• Vond ik vroeger ook, maar nu vind ik die velg zelfs mooier zonder de gekleurde centercaps.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                              Volgens een kennis van mij zou zijn pa's 535 sneller optrekken dan een Turbo. Ik ken de cijfers niet vanbuiten, en ook al weet ik dat de 535 enorm snel optrekt, betwijfelde ik dat toch. Iemand die er meer van weet?
                              Dat geloof je toch zelf niet...

Comment

Klopt, ik zou er bijvoorbeeld het Cayman S logo eraf laten, maar niet-gekleurde centerkaps, ik vind gewoon dat er dan precies iets ontbreekt.
                                je weet dat dit geen cayman s is he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  True.

Want die kerel spreekt misschien wel de waarheid, 't heeft nauwelijks of géén praktisch belang. Als je de 535d en de 997 turbo aan (b.v.) 100 per uur in 6e steekt, dan zal de 535d wel 'n pak sneller naar kweetniehoeveel km/u accelereren, denk ik. Allez, er zal in ieder geval wel een nummertje te bedenken zijn waarop je de 997 turbo kan verslaan ... en net dié uitgezochte en compleet irrelevante nummertjes worden dan zo vaak gebruikt om 'n straf verhaal te maken, soms zelfs gebruiken constructeurs die om hun eigen auto in 'n beter daglicht te stellen.

Maar ... wat is 't nut daarvan? Zero. Puur theorie.
                                  Jij was toch een van de grote verkondigers dat je met een 535d elke sportwagen aankan...

benzine > diesel, en nog geen klein beetje.

Comment

Thx voor de reacties!!

Ja mss wel maar ik vind het ook niet mis zo..

En het is geen S (de Cayman hé) van ons..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      je weet dat dit geen cayman s is he
                                      Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                      Thx voor de reacties!!

Ja mss wel maar ik vind het ook niet mis zo..

En het is geen S (de Cayman hé) van ons..
                                      Oops Cayman (zie het nu aan de uitlaat), iig, prachtige Porsche (buiten dan dat detail van die centercaps).

Comment

• op aanvraag van lotuzzzzzzzzz

zoek de porsche

Comment

• Comment

Working...
                                          X