Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNieuw bureaublad. Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten*drewl*
Is er nu nog niemand op het idee gekomen een colour-to-sample Zanzibar-rode GT3 te bestellen, mat zwarte velgen incluis?
De mijne gaat exclusief zijn alors
Weet wel niet goed wat dat zou geven
'k Vind het DE kleur voor een 996 MkI, maar op een MkII was het echt lelijk
Op een Carrera ziet het er op foto wel al goed uit, dus misschien toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenWeet wel niet goed wat dat zou geven
'k Vind het DE kleur voor een 996 MkI, maar op een MkII was het echt lelijk
Op een Carrera ziet het er op foto wel al goed uit, dus misschien toch...
- Cobalt vind ik schitterend (zeker met gunmetal velgen, hint!)
- Slate, misschien wat te classy
- GT-silver, mss wat te braaf
- Wit: teveel gezien op een GT3
- Basalt: zalig maar enkel op een RS IMO
- ....
Ik zou het dus bij god niet weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten- Cobalt vind ik schitterend (zeker met gunmetal velgen, hint!)
Misschien wel ja...Weet het zo niet goed.
Probeersel ;
vs. standaard
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenik vind ze standeerad mooer
sorry ik tup met een vinger wabrt in ben ad telefoon :d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtennu ik die foto zie. Alles in orde geraakt met de CSL?
Hell, twee Ring-karren, en die dingen komen amper op circuit, had ik al begrepen. Ik had de CSL gelaten, en een E92 M3 gekozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk had de CSL gelaten, en een E92 M3 gekozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk niet..... CSL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtennu ik die foto zie. Alles in orde geraakt met de CSL?
Voor zij die ook graag nen auto kopen om paar maand stil te zetten in de garage
--> DDP Cars tielt winge.
Wij zoeken en vinden een bmw premium selection CSL, enige wat zaakvoerder David De Potter moet doen is hem gaan halen en hem ons als Belgische wagen verkopen. Hupla gekocht bij DDP, meneer maakt dik €5000 winst voor een vluchtje naar CH, paar 100km CSL plezier tot België en papierwerk inorde te brengen. Papieren kunnen een week of 4 duren, ok geen probleem we wisten dat. Maar OEPS, plots blijkt dat hij als professioneel autohandelaar niet op de hoogte was van import uit Zwitserland, komt tot de constatatie dat hij invoerrechten en btw moet betalen...Iets wat hij dus vertikte
Maar hij ging het zogezegd via via wel kunnen oplossen...Niet dus..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenJa, maar niet om alle dagen mee naar het werk te rijden. Daar diende die E46 M3 toch voor. Of hebben de ouders intussen nog een ewtra wagen bij dan, zodat ook de CSL tot week-end-kar gebombardeerd is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten't Is een week of 2 geleden eindelijk voorgekomen, uitspraak 9nov... Dan zouden we eindelijk al onze papieren moeten krijgen om hem te kunnen inschrijven
Wij zoeken en vinden een bmw premium selection CSL, enige wat zaakvoerder David De Potter moet doen is hem gaan halen en hem ons als Belgische wagen verkopen. Hupla gekocht bij DDP, meneer maakt dik €5000 winst voor een vluchtje naar CH, paar 100km CSL plezier tot België en papierwerk inorde te brengen. Papieren kunnen een week of 4 duren, ok geen probleem we wisten dat. Maar OEPS, plots blijkt dat hij als professioneel autohandelaar niet op de hoogte was van import uit Zwitserland, komt tot de constatatie dat hij invoerrechten en btw moet betalen...Iets wat hij dus vertikte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten't Is een week of 2 geleden eindelijk voorgekomen, uitspraak 9nov... Dan zouden we eindelijk al onze papieren moeten krijgen om hem te kunnen inschrijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDe X-vuvve is er ook nogLast edited by Beta; 26/10/2007, 19:41.
Comment
Comment