Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Here you go, max resolutie...

Nieuw bureaublad. Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Nieuw bureaublad. Thx!
      Bij mij ook, echt superknappe foto!

Comment

• kben echt vereerd!

Comment

• Comment

• *drewl*

Is er nu nog niemand op het idee gekomen een colour-to-sample Zanzibar-rode GT3 te bestellen, mat zwarte velgen incluis?

De mijne gaat exclusief zijn alors

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              *drewl*

Is er nu nog niemand op het idee gekomen een colour-to-sample Zanzibar-rode GT3 te bestellen, mat zwarte velgen incluis?

De mijne gaat exclusief zijn alors

Weet wel niet goed wat dat zou geven
              'k Vind het DE kleur voor een 996 MkI, maar op een MkII was het echt lelijk

Op een Carrera ziet het er op foto wel al goed uit, dus misschien toch...
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                Weet wel niet goed wat dat zou geven
                'k Vind het DE kleur voor een 996 MkI, maar op een MkII was het echt lelijk

Op een Carrera ziet het er op foto wel al goed uit, dus misschien toch...
                I get your point, maar het staat idd. niet slecht op die 997 dus ik denk dat het wel potentieel heeft, het moet wel, anders geraak ik er maar niet uit wat nu dé kleur is voor een 997 GT3
                • Cobalt vind ik schitterend (zeker met gunmetal velgen, hint!)
                • Slate, misschien wat te classy
                • GT-silver, mss wat te braaf
                • Wit: teveel gezien op een GT3
                • Basalt: zalig maar enkel op een RS IMO
                • ....

Ik zou het dus bij god niet weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  • Cobalt vind ik schitterend (zeker met gunmetal velgen, hint!)

Misschien wel ja...Weet het zo niet goed.
                  Probeersel ;

vs. standaard

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• zalig veel beter

Comment

• ik vind ze standeerad mooer

sorry ik tup met een vinger wabrt in ben ad telefoon :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        ik vind ze standeerad mooer

sorry ik tup met een vinger wabrt in ben ad telefoon :d
                        Voor mij ook de standaard. Zieke foto trouwens

Comment

• nu ik die foto zie. Alles in orde geraakt met de CSL?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            nu ik die foto zie. Alles in orde geraakt met de CSL?
                            Ik zie die CSL nu pas. Die is in de plaats van de gewone M3 gekomen?

Hell, twee Ring-karren, en die dingen komen amper op circuit, had ik al begrepen. Ik had de CSL gelaten, en een E92 M3 gekozen.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                              Ik had de CSL gelaten, en een E92 M3 gekozen.
                              Ik niet..... CSL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                Ik niet..... CSL
                                Ja, maar niet om alle dagen mee naar het werk te rijden. Daar diende die E46 M3 toch voor. Of hebben de ouders intussen nog een ewtra wagen bij dan, zodat ook de CSL tot week-end-kar gebombardeerd is?
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  nu ik die foto zie. Alles in orde geraakt met de CSL?
                                  't Is een week of 2 geleden eindelijk voorgekomen, uitspraak 9nov... Dan zouden we eindelijk al onze papieren moeten krijgen om hem te kunnen inschrijven

Voor zij die ook graag nen auto kopen om paar maand stil te zetten in de garage
                                  --> DDP Cars tielt winge.

Wij zoeken en vinden een bmw premium selection CSL, enige wat zaakvoerder David De Potter moet doen is hem gaan halen en hem ons als Belgische wagen verkopen. Hupla gekocht bij DDP, meneer maakt dik €5000 winst voor een vluchtje naar CH, paar 100km CSL plezier tot België en papierwerk inorde te brengen. Papieren kunnen een week of 4 duren, ok geen probleem we wisten dat. Maar OEPS, plots blijkt dat hij als professioneel autohandelaar niet op de hoogte was van import uit Zwitserland, komt tot de constatatie dat hij invoerrechten en btw moet betalen...Iets wat hij dus vertikte
                                  Maar hij ging het zogezegd via via wel kunnen oplossen...Niet dus..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                    Ja, maar niet om alle dagen mee naar het werk te rijden. Daar diende die E46 M3 toch voor. Of hebben de ouders intussen nog een ewtra wagen bij dan, zodat ook de CSL tot week-end-kar gebombardeerd is?
                                    De X-vuvve is er ook nog

Comment

't Is een week of 2 geleden eindelijk voorgekomen, uitspraak 9nov... Dan zouden we eindelijk al onze papieren moeten krijgen om hem te kunnen inschrijven

Wij zoeken en vinden een bmw premium selection CSL, enige wat zaakvoerder David De Potter moet doen is hem gaan halen en hem ons als Belgische wagen verkopen. Hupla gekocht bij DDP, meneer maakt dik €5000 winst voor een vluchtje naar CH, paar 100km CSL plezier tot België en papierwerk inorde te brengen. Papieren kunnen een week of 4 duren, ok geen probleem we wisten dat. Maar OEPS, plots blijkt dat hij als professioneel autohandelaar niet op de hoogte was van import uit Zwitserland, komt tot de constatatie dat hij invoerrechten en btw moet betalen...Iets wat hij dus vertikte
                                      Spijtige zaak, maar o zo'n knappe wagen

Comment

Spijtig toch, maar het komt dus in orde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                          De X-vuvve is er ook nog
                                          Weet ik, maar die is toch van zijn moeder? Dus moet pa maar alle dagen met de GT3 of CSL rijden?
                                          Last edited by Beta; 26/10/2007, 19:41.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X